Pazar, Nisan 13, 2008

doya doya seviş benimle hadi!!!


ah aşk
"bahar geldi" demiştim
içim bahar
aşkım bahar
arzum bahar
doğa bu aşk... hayat bu...
aşk bu
"var olma" nedeni bu
ayıp kimilerince
kimilerince günah
ayıpların sebebi, günahların nedeni.
o olmasaydı ne ayıplar olurdu ne de "ayıp" başlığını koyanlar.
o olmasaydı günahlar da olmazdı, günahkarlar da...
sevaplar da olmazdı ama... sevap işleyebilecekler de :)
sen varsın, ben varım, biz varız
aşk var
"O" var
tende midir yeri, ruhta mı bilmem,
bilimsel açıklamalarının dışında.
ancak bilimsel değildir "his" başlığının altına koyduğunda.
ve AŞK bir şarkıdan çıkan sözlerle yaklaşıyorum sana
fısıldıyorum kulağına;
"yaşarız, bu tende bu heves oldukça yarim,
coşarız, ayın şavkı aşka vurdukça yarim.
aşığız, sarışıtık sarmaşıklar misali.
gel gör ki geçti, geçiyor bu yazlar ne hain"
AŞKım, bahar geldi
ve ben AŞK
ve ben
seni çok seviyorummm

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen sabahlar ve şafaklar kadar güzelsin
sen ülkemin yaz geceleri gibisin
saadetten haber getiren atlı kapını çaldığında
beni unutma
ah! saklı gülüm
sen hem zor
hem güzelsin
şiirlerimin ılıklığında açılmalısın
sana
burada veriyorum
hayata ayrılan buseyi
sen memleketim kadar
güzelsin
ve güzel kal
(hoşça kal..
şiirlere parantez
açmadan duramıyorum işte
yine açtım...)

NAZIM HİKMET

edi.ben dedi ki...

içimde neler kopar, sen bilirsin.
aynı sevdaya aynı aşka vurgunuz seninle.
ve bu sevdada yer yok bilirsin sevdaya ait olmayanlara.
sen bilirsin nedir her harfimde saklı olan fikir.
sen bilirsin kelimelerimin aslı nedir.
parantez açsam ben de eğer, neler yazarım o paranteze bilirsin.
benim parantezlerim nerde saklı onu da tek sen bilirsin...
hiç bir veda veda değildir bizler için. sözcüklerle veda etmeyiz biz bilirsin.
ve bilirsin neleredir, kimleredir o vedalar...
küçük değildir beynimizde ve kalbimizde yaşattıklarımız. tükenmez yaşatma hırsımız.
umudumuz.
arzumuz.
isyanımız.
sen bilirsin!
o kocaman yüreğinle kal!!!