Perşembe, Ağustos 28, 2008

ne 1 eksik ne 1 fazla...



"adaaam sende"ci hiç olamadım. ama kimseye de "ben şöyleyim, bak ama bu'yum" ıspatı yapmadım.
herkese "hak ettiği" değeri verdim.
kimine gösterebildim kimine -bilemedim.
"sözünde durmadın" denildi,
oysa sadece "sözlerin tutulmasına değer"lere verdiğim sözlerimi tuttum.
diğerlerine ya "söz vermedim"
ya da verdiğimde "asıl"larını göremedim.
fark etmediler bile "neden sözlerimi tutmadığımı".
yazık diyorum onlara içimden,
ne kadar "farkındasız" yaşıyorlar şu hayatı.
bir kaç kişi var ki onlara ayıp ettim.
ama gerçekten istemeden... elimde olmadan.
kimini dostça, kimini arkadaşça sevdim.
kimini ise......
kısacası olmadı işte.
ama kimseye "ah" etmedim.
kırıldımsa da vurmadım yüzlere.
sadece gözlere bakmamaya çabaladım
ki anlamasınlar kırgınlığımı gözlerimden diye.
mükemmel değilim
ama fena bir "insan" da sayılmam hani.
en gurur duyduğum yanımsa "açık"lığım
gerçekten görmek isterseniz yani.
ıspatsız, ısrarsız, göstermeliksiz "neysem O" oldum.
ama ne hikmetse ısrarla, "kör"ler tarafından kovuldum.
e n'apayım ben de bu nedenle kalbimi
sadece görebilenlerime sundum...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Biz seni biliyoruz güzel surat. Zaten o kadar çok sevenin var ki, bırak arta kalan zavallılar kayıplarına yansınlar.
Bir de odam hazır di mi? Gelicem bak Moskova'ya yılbaşında ona göre :) Kızılmeydan'da gireriz 2009'a :P

edi.ben dedi ki...

sana kapım her zaman açık Tijen'im hep gel... ancak yeni yıla ülkemde sevdiklerimle girmek istiyorum. yaklaşık 3 haftalık bir tatilim var aralık sonundan ocak ortasına kadar...
2009u yine beraber ama daha kalabalık karşılarız bebiş. :)
öptüm şapır şupur

Adsız dedi ki...

o güzel yüreğini görmek isteyen bir şekilde görüyor edicim sen hiç merak etme :D



kocaman öpücem ama önce grip im geçsin :)

edi.ben dedi ki...

söz bak geçer geçmez... kocaman hem de...
he heeee :)))
canımsın benim Diagonal'im :-*