Perşembe, Temmuz 02, 2009

hiç kimseye...



çok tuhaf bir his var içimde bugün.
gülümseyemiyorum.
kendimi çok ama çok yalnız hissediyorum.
mutluluklarında mutlu olduklarımı mutluluklarına yolluyorum,
ve ara sıra da olsa mutlulukları olmayı diliyorum.
kendi kendime sorular sorup duruyorum.
cevaplarını hiç düşünmüyorum,
sadece soruyorum...
sen sorularımı işitiyor musun içimden?
bendeki sevgin kadar büyük mü bana sevgin?
beni özlüyor musun gerçekten, BENi yalnızca beni?
duyuyormusun, dinliyor musun sözcüklerimi...
doğrularının doğruluklarının doğru olduklarını biliyorum,
doğrularım neler, işte onları bilmiyorum.
bikaç gündür seni çok uzakta hissediyorum.
öyle ki el sallasam dahi göremezsin,
ne selamımı ne hoşçakalımı
offffffffffff
bugün kendimi çok yalnız hissediyorum.
ve yalnızlığımı yalnızca kendimle paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok: