Salı, Mart 09, 2010

I'm a big big girl, in a big big world...

istemeden geldim, kim bilir, belki de istemeyerek gideceğim.
içime bir sürü aşk doldurdum, sevişmeler kattım bana.
benCE güzelleri, güzellikleri soludum derin derin, mis gibi çektim içime.
beni benden çıkarmaya çalışanlarla savaştım, bazen yumruk yumruğa, bazen susarak, ağlayarak.
kendimde kalmayı başardım, herşeye, herkese inat.
hayallerimin kanatlarına asılıp, yükseldim göğe.
kırıldıkları da oldu tabi,
"pat" diye yerde buldum kendimi, öyle günlerde.
ayağa kalkıp, silkeledim üstümü başımı,
yeni hayaller şişirdim nefesimle, renk renk...
"umut" dedim, isimlerine,
aldım umutlarımı omuzlarıma,
yürümeye devam ettim kendi yolumda.
var mıyım, varım mı sanıyorum, bilmiyorum.
ancak;
varsam eğer gerçekten,
kalan yolumda mutlu yürümek istiyorum.

Hiç yorum yok: