Pazar, Ekim 16, 2011

tatlı rüyalar...



bu gece rüyana gireceğim, yaramazca yaklaşıp, tutup ellerinden, seni kendime çekeceğim.
yapma, diyeceksin... yapma, bir gören olacak, dinlemeyeceğim.
önce sadece yüzünde susacağım... gözlerinde ağlayacağım... sonra kalbini avuçlarma alıp, dudaklarına kırmızımı bırakacağım.
boynun seslenecek, hani bana, diyecek, onu da kırmayacağım.
kokumu tüm bedenine yayacağım.
ellerin saçlarımda, öylece duracaksın... yıldızlarıma dokunup, güneşimde kavrulacaksın.
bu gece, tam geceyarısı, rüyana gireceğim.
sözcüklerini yudumlayıp, gülüşünü dişleyeceğim.
biraz canın yanacak, biraz ruhun...
ateşböcekleri saracak odanı, ışıl ışıl
uyanacaksın, giderken ben, kanat seslerimden.
yastığında soluğum kalacak, yatağında yokluğum.
........
duuur daha bitmedi
devam edecek...

2 yorum:

zihni örer dedi ki...

bu tehdit, bu şantaj, bu meydan okuyuş karşısında uykusu kaçar insanın;
kaçar ve rüyadan yoksun kalır.

sonra rüyanın rüyasına yatar uzunca bir zaman. gözleri ufkun sonsuzluğunda, bir noktaya kilitlenir,
belki kilitin anahtarını denize atar,
belki de,
birkaç kutu uyku hapı aramaya çıkar acilen...

şiirlerin şiiri ilan ediyorum bunu izninle:)
sevgi ve saygılar efendim.

edi.ben dedi ki...

:))))))))
size de saygılar ve koskocaman sevgiler...