Pazar, Temmuz 16, 2006

sana "sari laleler aldim..."

"sen olmasan buralara gelemezdim ben, sevemezdim bu sehri anlamazdim dilinden"
cok seyler yasadim, herkes gibi... kocaman sevinclerim de oldu korkularim da. mutsuzluklarim, kimselere diyemedigim ama icimi acitan sirlarim. en katlanilamazlarindan hem de, en inanilamazlarindan...hatalalar da yaptim, dogrular da... sarkilar dinledim, hatta soyledim de kimi zaman. oglumla dolan dunyamda eksik olan bisey vardi. eksik ama hic aramadigim... aramadan yanimda, icimde buldugum... mutluluklarima mutluluk, huzunlerime huzun katan... korkularimi bir noktada toplayan... gozyasi doktururken bile mutlu eden... SEN ask. eksigimdin, tamamladin beni. ve biliyorum bi`tanem gun gelecek yine eksilecegim. asla "gitme" demeyecegim artik sana. aramadigin hatta belki var oldugunu bile bilmedigin eksiklerinin gelip seni tamamlamalari icin ask, asla "gitme" demeyecegim...
bu sehrin dilini sen ogrettin bana, sen sevdirdin. ve ask ben sari lalelerimi sana aldim... tek sana. "...nasil bir sevdaysa bu karsi koyamam. dayanamam kiskanirim seni, paylasamam. satirlar ucar gider aklimdan. sana sari laleler aldim cicek pazarindan..." SENI HIC SEVMEDIGIM, HIC SEVILMEDIGIN GIBI SEVIYORUM

Hiç yorum yok: