Cuma, Haziran 30, 2006

biraz zaman sonra...

gidiyorum yarin, uzun bir sure goremeyecegim sevdiklerimi. oglumu en basta. cok ozleyecegim. kendimle kalacagim aslinda biraz, belki iyi gelecek belli mi olur... belki ozlem bin beter edecek halimi su ankinden bile. Deniz'im oglusum, bebegim, kuzum... cok dikkat et kendine tamam mi? yemek ye bak mutlaka. canin ne isterse soyle, icinde kalmasin. ama alinir ama alinamaz sen soyle de. kos, oyna, yara mazlik yap, ama uzme anneanneyle dedeyi, kendine de zarar verme anlastik mi Jo? seni cok seviyorum minik farem cokkkk. ve ask, sen de lutfen... cok dikkat et kendine. unutma sakin, seni kendinden hatta senin kendinden bile cok seven biri var... tadini cikar hayatin ama arasira da olsa geleyim aklina oldu mu? beni dusun o an... sadece beni.. bizi... kop bir kac saniyeligine de olsa herseyden bize ayir o saniyeleri lutfen... de ki icinden; "her an, her saniye sevilip dusunuluyorum... ozleniyorum... iyiligim icin, huzurum icin biri var hep Allaha yalvaran. asla ama asla yalniz degilim bu kocaman dunyada. biliyorum bir cok sevenim var ama en az bir kisi var ki HEP seviyor. ne desem yapmaya hazir. kalbi benim icin atiyor. solugunda yasiyorum. ve ne olursa olsun, bir gun gitmem ve onu hic gormemem gerekse bile ben varolacagim onda. yillar sonra donup sarmak istesem yine kollari acik bekliyor ve kucakliyor olacak beni mutlaka. yeter ki doneyim. yeter ki "asla" ya da "hic" olmasin onu gorme ihtimalim. cunku o beni daha once kimseyi sevmedigi gibi, daha once hic sevilmedigim gibi seviyor... cunku o beni HEP seviyor..."
CUNKU SENI "HEP" SEVIYORUM ASK...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Aşk filmine iki bilet alınmaz. Zaten iki kişilik aşk da olmaz.İki kişinin birbirine âşık olabilmesi için üçüncü kişi şarttır. Issız bir adada iki kişi sevişebilir, kavga edebilir, yemeğini paylaşabilir, beraber şarkı söyleyebilir. Ama aşık olmazlar. Aşk bir başkasına rağmen yaşanan bir duygudur. Düşünebilecek başkaları da varken yalnızca onu düşünmek, sevişebilecek başkaları da varken yalnızca onunla sevişmek istemektir. O yüzden aşk, en az üç kişiliktir..."

-Altay Öktem-

Wish you stregth and faith in "AŞK" Edi.