Pazartesi, Eylül 03, 2007

geldim... gördüm... :P

şahane bir kumsal, sıcacık deniz...
yengeçlerin telaşı, tavşan ve kirpilerin ürkekliği, ağaçkakanların hırsızlıkları, balıkların renkleri...... güneş... sessizlik... huzur... kitaplarım... müziklerim...
güzel bir tatili geride bıraktım. tadı damağımda kaldı :)
ancak sizleri de çok özledim.
uzun uzun düşünme fırsatı buldum bu tatilde...
dalgaların sesi eşliğinde düşündüm herşeyi, herşeyimi...
biraz yeni'yim şimdi.
biraz farklı...
ve "hayal"imde kararlı... hatta ısrarlı... hatta hatta hırslıyım.
tek bir dilek tuttum.
azimle peşindeyim dileğimin.
hayatımdaki "diğer"leri, sadece süsü püsü olacak yaşantımın.
"tek hayalim".
"oğlum".
"ben"...
bundan sonra artık bunlardan ibaretim :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

seni simdi tam gördüm edi :)
ne güzel

edi.ben dedi ki...

:) tam'dım, çoğaldım... pek çok "tam" oldum :)

Adsız dedi ki...

hoş geldin ...
safa getirdin....
birazdaha gecikjseydin bizide yollara dökecektin....
ama geç te olsa tam geldinya gerisi mühim değil....
sen tam ol eksik /yarım ne varsa bütünlersin nasılsa ....
tekrar hoş geldin safalar getirdin...

edi.ben dedi ki...

hoşbuldum Diagonel :)
yollara düşeydiniz keşke... orada buluşup hep beraber çılgınlar gibi bi' tatil yapsaydık... içimizi arındırıp hüzünlerden, dönseydik hep beraber...:)

Goddess Artemis dedi ki...

Hoşgeldin! :o)

Ben de seni anmıştım geçen gün...

Adsız dedi ki...

bak hayatıma eklenen yeni şey var sayende yeni bir keşke...


:D

edi.ben dedi ki...

:) eee benim deeee...
"keşke"

edi.ben dedi ki...

@ goddess artemis,
hoşbuldum :)
kulaklarımın çınlamasının nedeni senmişsin demek ki :)
:-*