Cumartesi, Kasım 17, 2007

Ugi'M gideli, bugün, 4 yıl oldu...

gittin gideli çok şey değişti Uğur'um.
ne aşklar ne acılar ne mutluluklar yaşandı.
seni ilk gördüğüm gün minicik ayaklarınla, sana kocaman bana iki adım olan koridorda yürüyüp uyanmaya çalışan gözlerini ovuşturuyordun.
son gördüğümde...
son gördüğümde sımsıkı sarılıp beni kucaklayıp havaya kaldırdığında, kokunu çektim içime derin derin.
sanki bi daha göremeyeceğimi bilerek depoladım.
"yok artık, gitti" dedikleri gün inanmadım, inanamadım.
yaz geldi sen gelmedin.
anladım.
anlattı yaz bana gidişini.
"yıldız oldu" dediler Deniz'e.
yıldızların da öldüğünü öğrendiği gün, bana sevinçle koşarak dedi ki, "sevin bak Uğur dayı öldü yıldız oldu. yıldızlar da ölüyormuş. yani o kocaman yıldız ölecek ve Uğur dayı geri gelecek. sevin"
sevindi her göremediğinde o kocaman yıldızı, bulutlu havalarda.
yaz geldi o da anladı, yıldız ordaydı. orda duruyordu.
bekliyoruz seni Uğur'um. bekliyoruz gelişini.
o kısık sesli kahkahalarını.
"ori"lerimizi yapacağımız yeni günleri.
"türküz biz"lerini.
"en büyük beşiktaş"larını. bekliyoruz Ugi'm.
yeter artık gel hadi.
üzdüğün yetmedi mi?
tamam anladık "an'ların" kıymetini.
bi anda yok olunabilir öğrendik.
öğrettin tamam.
salına salına yürü yine yollarda tüm vurdumduymazlığınla.
yemekler iste annemden.
babam yine meraklansın her geç gelişlerinde. kızsın sana. aramadın haber vermedin diye.
hadi kuzen gel işte.
verin Onur'la yine elele kızdırın bizi. Umut'la kafakafaya vuruşturun yine denizin altında.
yer bırakma Onur'a koca sahilde yüzemesin, seslensin "Uğur çekiiil ben yüzücem"
lütfen gel.
daha düğününde oynayacağım sözüm var sana.
hem gidişine çok kırgınım. 24 çok erkendi zaten.
gel bekle 70 ol 75 ol 80'inine gel. sevdiysen oraları dönersin yine o zaman...
ama şimdi gel.
özledim seni.
özledik çok.
ben konuşsam da fotoğrafın konuşmuyor benimle.
sigara içemiyoruz fotoğrafınla karşılıklı.
hadi Ugi'm yetmedi mi?
bak dört sene oldu.
ayıp ama. yazık bize.
tamam bi gün ben gelicem yanına, biz gelicez biliyorum ama önce sen, önce sen gel. unutulmadığını gör.
ne kadar sevildiğini anla.
özlendiğini hisset.
gel!!!
şişe şişe cola içelim sabah kahvaltısında.
her öğlen mantı yiyelim.
her gece bol acılı kokoreç...
ve her sabah çekelim karnımızı içine ve diyelim "of ya göbek yaptık yine"
dön Ugi'm.
bekletme bizi.
hiç değilse her gece rüyalarımıza gel.
sarılıp özlem giderelim.
konuşalım hiç bi'şeyden.
koklaşalım.
dertleşelim.
bekliyorum.
mutlaka gel oldu mu kuzen?
seni çok seviyorum... seni çok seviyoruz...
mutlaka gel!!!

Hiç yorum yok: