Pazar, Ekim 05, 2008

Moskova'da sonbahar


alıştım iyice bu şehre.
insanlarına, havasına, kokusuna.
her geçen gün daha çok bulaşıyor üstüme başıma, her yeni gün daha derinime işliyor.
mutluyum yeniden,
öğrenmek çok keyif veriyor çünkü.
dolduruyorum kendimi tıka basa, diliyle, sanatıyla, kültürüyle...
dostlarım var dünyanın dört bir yanından.
apayrı yönlerden geldiğimiz, ayrı yönlere yürüdüğümüz ama yollarımızın kesiştiği bu şehri soluyoruz beraber.
özlem yok mu?
var elbette.
İstanbul'umu ve İstanbul'dakilerimi
ve
seni
çok özlüyorum.
ama biliyor musun,
geldim geleli bu şehre
"özlem"e de alışıyorum.

2 yorum:

zihni örer dedi ki...

Kim demiş Sonbahar bir hüzün mevsimi diye,
Bir bakıverin bakışlarıyla mevsime anlam veren EDİ'ye
Ağaçtan düşen her sarı yaprak, yeni bir tomurcuğa yer açıyor.

Edi duruşuyla, mevsime rahmet saçıyor.

Şiir gibi duruyorsun Sevgili Edi, bu resimde, haberin olsun:)

edi.ben dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili Zihni Örer. güzel bakıyorsunuz ondan güzel görüyorsunuz.
sevgiler...