Cuma, Temmuz 02, 2010

hayatımın neresinde olmak istersen orasında ol...


bugün seninle arama kaf dağları girdi. seni uzaklara attı bir zümrütü anka kuşu. aramızdan deve kervanlarına tutunmuş pire berberler geçti.
bugün ben devler ülkesine gittim, sen cüceler.
iskambil kartlarıyla sohbetler ettik, sen maçalar ve sineklerle konuştun... ben kırmızılarla... en çok da kupa valesini sevdim, haberin olsun.
aslan cesaretini çoktan kazanmış, korkuluğunsa bir kalbi var artık.
deniz kızı bir yunusa aşık olmayı tercih etmiş, çok daha mutlu.
Keloğlan Rapunzel'in dublörü olmuş. uyuyan güzel mp3 dinliyormuş meğer.
vs vs işte, anlatsam da inanmazsın bence...
konumuza dönelim,
bir nefeste söyleyelim.
bugün seni çok uzaklara gönderdim içimden, masallardan kaldırdım seni...
sendeki yerimi öğrendim,
bendeki yerini değiştirdim.
gökten bana düşen elmayı,
blenderdan geçirdim.

Hiç yorum yok: