Salı, Eylül 06, 2011

Hola!

Barcelona'da Gaudi, Figueres'te Dali... hayran olduğum iki adamla seviştim İspanya'da. Monserrat'ta bulutlarla sarmaştım. Cordoba Manastırı'nda (Camii'nde) mum yaktım, Granada'da El Hamra'ya hayran kaldım. Sevilla'da Flamenko işledi kanıma, Malaga'da Akdeniz tenime...
Bol bol yazdım, bol bol fotoğraf çektim.
Yaşlı bir Manolya Ağacı'yla sohbet ettim, seni anlattım. Güldü, sarıldı bana. "Aferim" dedi, aşkı bildiğim için... "sen sevmeye devam et, anlamayan anlamasın, boşver"

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen kendinizi çok umutsuz hissedersiniz ya ama sonra biri gelir, onunla paylasirsiniz bir seyleri ve bir anda olusturursunuz o bagi. Adina ne denir bilmiyorum belki guven, belki dostluk, belki de sevgi bağı. Iki tarafta sıkı sıkı baglanmistir en basta. Sonra birden birakir karsi taraftaki bu bagi. Cözülüverir hemen cabalarsiniz eski haline getirmek için olmaz beceremezsiniz daha da dügüm olursunuz sadece ve anlarsiniz ki fazla baglanmissiniz siz karsi tarafa gore. AMA kabulllenmek istemezsiniz cunku sadece onun sayesinde bazi seylerden uzak durabiliyordunuz. Denersiniz birkaç kere ama cevaplar ayniysa karsi taraf sizi anlamamissa daha ne kadar zorlayabilirsiniz ki? Size ihtiyacim var ama sizden daha fazla yardim istemeye hakkim yok bu nedenle burada noktaliyorum icimdekileri. Mutlu olun Deniz'de oyle cunku hakettiginizi biliyorum mutlulugu. Adsiz gorunuyorum ama taniyorsunuz beni. Sadece cevap verin yeter. Sonra silebilirsiniz. Tabi ki de siz bilirsiniz.

edi.ben dedi ki...

Ne yazacağımı bilemedim cevap olarak, beni tanıyormuşsunuz, ben de sizi... belki anlasaydım kimsiniz daha ayakları yere basan bir cevap yazabilirdim. size hangi konuda yardımcı olabilirim anlamadım ancak hislerinizi paylaşmanızsa konu benimle, seve seve her zaman dinlerim (okurum)
karşı tarafa göre daha çok bağlanmak... kadın olmanın en zor yanı bu olsa gerek... inanın ben de sizden farklı durumda değilim. :) kelin ilacı olsa, misali... ve seviyorsanız, sevin... yani o sizi seviyor diye sevmiyorsanız... ben öyle yapıyorum. zaman zaman zor gelse de çoğunlukla iyi geliyor :)
sevgiler...