Pazartesi, Ağustos 21, 2006

benim'ce

gitmek istedigim yere dogru ciktim yola nihayet. haydi hayirlisi, bakalim neler bekliyor... boyumdan buyuk kararlar aldim. kavgam basliyor. gulumseyebilene kadar icten, cosana kadar, dur durak yok. sevenlerime acicam kendimi. yelkenlerimi salicam ruzgara. sadece sevenlerimi sevecegim bundan boyle. yok artik oyle "sev ne olur"larim. ne "gitme"lerim olacak ne "lutfen"lerim. yanimda olmak isteyen yanimda, olmamak niyetindekilere "hoscakal". benden bir daha gelmeyecek dunyaya ve dunyadaki ben'i oyle bir yasatmaliyim ki "iyi ki gelmisim, solumusum" desin. bugun ve bundan boyle acik kapilarim gitmek isteyen herkese de girmek isteyen herkese de... samimi, icten sevgiyle olsun yeter. bugun gordum cunku beni anlayanlarimin da oldugunu. beni "ben" olarak sevip "ben" olarak gormeye devam etmek isteyenlerin de oldugunu. kocaman bir nefes aldim. tesekkur ederim size... hepinize... bitanecik oglusum zaten hep var aralarinda. ama dedim ya ona bile acik kapim birgun gitmek isterse. ozgur bitanem sevmek ya da sevmemekte. canim kanim kardesim. onur'um. bana bir cumlenle umut verdin gelecegim icin. seni cok seviyorum. kuzen, sen var ya sen... iyi ki varsin ne diyeyim. aglarken bile guldum her seferinde yaninda. banu'm... canim... gozlerimin dilini tek ama tek anlayanim. konusmadan dinleyenim... karsilasmamiz tesaduf degilmis artik eminim. bir bakisima bir bakisinla cevap verislerin. sessiz sohbetlerin... sensiz n'aparim ben? seref'im... dostum... sirdasim... aylarca aramasam da bir "of"umla yanimdaydin herseyini birakip. "gel" demem bile gerekmeden anladin "gel" dedigimi. sakin, yorumsuz, sadece dinledin. dinlemen bittiginde bambaska bir konu sectin. sanki bana anlattin "bos seyler" neymis. ama ben daha yeni gordum "mazlum aheste'm". dortbasi magmur sahin cakirpenceler olmasaydi mazlumlar varliklarini hic gosteremezlerdi di mi? aziz... ya sen? unutamam gecen haftayi... sesimden anladigin an sıkıntimi, yanimdaydin km.lere ragmen. malta'dan yanimdaydin. danimarka'dan yanimdaydin. almanya'dan yanimdaydin... hep neseli hep iyimser. kahkahalar attirdin en kotu anlarimda bile... yirmi yillik dostum... dayim... atila dayim. su kadarini soyleyeyim. gercek babam sensin benim. seni cok seviyorum. ve ask... ask senin gelmenle basladi hayat. sevenlerimin sevgilerini bile sayende gordum. sana aşıgım. deli gibi. ama bil yine de e mi; asla "gitme" demeyecegim sana... ama seni HEP sevecegim. cunku ........ evet? cunku SENI HIC SEVMEDIGIM HIC SEVILMEDIGIN GIBI SEVIYORUM.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya sen peki ya sen... sende hiç sevilmediğin gibi seviliyorsun şimdi.. yanlış anlamasın kimse kendimi beğenmişlik yapmıyorum 'en büyük ben severim' diye. sevgimin büyüklüğü bende dolayı değil en sevilesi varlığa karşı oldugundan.. hep için...

edi.ben dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.