Salı, Ağustos 22, 2006

yeni bir gun...

gunaydin yeni gune... mutlulugumla dogdun bugun. sen de gulumsuyor musun bana, benim sana gulumsedigim gibi? hissediyor musun icimdeki kipirtiyi peki? ondan mi gunes actin bugun, parliyorsun? ondan mi tatli tatli, ilik ilik esen ruzgarinla beni sariyor, opuyorsun? o yuzden mi sicaciksin yoksa? icimdeki birikmislerden kurtuldum diye mi sevincin senin de? ne kadar agirmis degil mi? sadece kelimeler ve gozyaslariyla kurtulabiliyormus insan meger yukunden. dilini ve kalbini ozgur biraksin yetermis... bunca yil bana sirdas oldun, tesekkur ederim sana. ama bu sirdaslikla gulememisti yuzum. gulememisligi yetmiyormus gibi seni de karartmistim, kocaman kocaman kapkara bulutlarini getirip buz gibi esmistin hatirliyor musun? sakin gucenme bana sirrimi doktum diye. hos gucenmezsin ya bilirim seni. ama ben yine de soyleyeyim dedim. kolay degil tabi yillarca tek sen vardin. ama biliyor musun GUNum, cok huzurluyum bugun. sanki yeni dogdum. sanki ilk kez bugun soludum gibi. sanki gucumle, istesem yerleri gok, gokleri yer yaparim, yildizlarla bes tas oynarim gibi... peki sence en cok ne beni bu kadar costuran? guclendiren? mutlu eden? soyle hadi?........ ne? icimi bosalttiktan sonra sanki hersey bitmis gibi hissediyor olmam degil mi? yalniz olmadigimi bilmem. ve bunca zaman neden boyle yasamisim, bunlari yapmisim'larima veremedigim cevaplari artik anliyor olabilmeleri. hatalarimi sevaplarimi asil simdi goruyor olabilmeleri. hep cevapsiz kalmisti sorduklari sorular. ama nerden bileceklerdi ki hepsinin tek bir cevabi oldugunu. ve bu cevabin ne zor verilebildigini. hele ben? bu cevabi verdikten sonra bu kadar huzurlu olacagimi...rahatlamis, hafiflemis... efendim? evet. en guzeli de o. ASKin beni bilmesi. belki de kafasindaki soru isaretlerinin noktalara donusmesi. O'nun neden bu kadar ozel oldugunu anlayabilmesi. O'nunla yasadiklarimi hickimseyle yasamamis oldugumu soylerken neden bu kadar kendimden emin soyledigimi anlamasi. her sevgili sevgilisine soyleyebilir bu sozcukleri tabi ama benim ki neden bu kadar gercek onu bilmesi. ve BENI COK SEVDIGINI GOSTERMESI. bir kac cumlesiyle beni benden almasi. icimdeki bu agirligi, ustumdeki bu yuku alip, cok uzaklara atip donup bana sarilmasi. ve ilk defa -evet bir itiraf- ilk defa O'nun sevgisinin buyuklugunu bana gostermesi. hani sana hep diyordum ya GUNum, bana olan sevgisini bilememek beni korkutuyor derdim ya. birgun cekip gidecek derdim hani. baskasi girecek hayatina derdim daha yakisani daha guzeli daha O'na layigi ... artik yok GUNum. korkularim yok. O'nun bana aski benim O'na askimla ayniymis GUNum. tipki benim sevdigim gibi seviyor, benim ozledigim gibi ozluyormus. daha ne bekleyebilirim ki soludugum zamandan? Varsin cilginlar gibi donsun dunya gunesin etrafinda. artik ben de varim o donuslerde. dans ederek eslik edecegim ona. sarki soyleyerek. her donusu gozyasi olmayacak artik bende. bugun var ya GUNum, yeniden asik oldum ASKa. insan demek birden fazla asik olabiliyormus GUNum. ben ikinci kez asik oldum cunku. ayni ASKa ikinci ask. daha bir sicak daha bir guvenli. daha bir huzurlu, daha bir BEN olarak. bak simdi senden ne isteyecegim... kirmazsin beni bilirim. simdi al opuslerimi, kokumu, sicakligimi kat ruzgarina... git es sonra ASKa. sun O'na sana verdiklerimi. eserken hissetsin kokumu, dudaklarimi, ellerimi, askimi... kapatsin gozlerini biraksin ruzgarina tum tenini. kendini. kalbini. al gotur ruzgarinla es O'na. kulagina fisilda simdi diyeceklerimi. sozcuklerimi tasi dusurmeden e mi? "bak sana sozcukler gibi duran ama dinlediginde sozcuk olmadiklarini anlayacagin birseyler getirdim" de. git fisilda sessizce... de ki, "dinle simdi, ne diyor?" es sonra, es...ilik ilik es... sesimi sun ASKa. duysun sende BENi..."seni bugune kadar kimseyi sevmedigim gibi seviyorum. ve hic kimsenin olmadigim kadar seninim ASK. dunum yoktu yemin ederim. dokunamadi kimse senin gibi. ama bugunum var yarinim da... ve tek senin dokunuslarin icin. hayatimdasin istedigin surece. zamani senin ellerinde. ister yok olana kadar bu dunyadan, ister sadece bir kac an'ligina... ama ben'imken bil ask senden baska ne bir sevgili, ne bir dost... ne bir sirdas ne bir arkadas... ben'im olamazsan eger birgun, o gun sadece sevdigim olacaksin... ve hep oyle kalacaksin... bana sahip, fikrime, askima, soluguma, tenime sahip tek kisisin hep icin... ve benden ne istersen bil ki "evet". sardigin surece sevdigin surece sadece emret. en buyuk yeminim oldun. ilk askim, tek askim, son askimsin her daim. ASK SENI COK SEVIYORUM KENDIMDEN COK... SOLUDUGUMCASIN... HEPSIN..."

Hiç yorum yok: