Pazartesi, Ekim 15, 2007

Mimlene mimlene MİMesis :P

eh madem goddess-artemis'im beni mimlemiş :s n'apalım, o zaman MİM Kemal Öke :P

tembelliğimden makyaj yapmaya üşendiğim için, makyajsız fotomu bulmakta zorlanmadığımı ekstradan belirteyim ki bu durumu bugünden sonra değiştirmeye karar verdim. zira yaşlanmanın verdiği her türlü belirti naklen açığa çıkıyor. :( artık sabah kalkar kalkmaz boya badana yapıcam yüzüme :s

efennim ilk fotoğrafım bendeniz tarafından "armut" diye isimlendirdiğim şu hemen aşağıda görülen fotoğrafımdır ki o garip, hani bööle tersten türsten döndürüp, içini dışına çıkaran zabazingoya binip, indikten sonra, betim benzim atmış bir şekilde, gülümseme eşliğinde zafer işareti yapma teşebbüsünde bulunmaya çabaladığım ve fekat bu kadar verimli olabildiğim şu nacizane fotoğrafımdır. (ilk kez açığa çıkardığım bu fotoğrafımı özenle saklakmaktayımdır)

bir diğer fotoğrafım ki bkz aşağısı... yolculuk esnasında uyuklarken candostum tarafından tarihe geçirilmiştir. ve ben bu fotoda "gıdığıma" gıcık oluyorum :s... ay ne sinir yaaa ıyk!!!

gelelim bencileyin tarafından mimlenesicelere :P... hmmm bi' düşüneyim...
zihni örer diyeceğim ama, makyajsız dedik, o olmaz, zira makyajsız fotoğrafı yok :P...
bu durumda; betüş'üm, zoitsa'm, suluköfte'm ve canımcığım Merve'm olsun bariii :)
klik!!! :P

5 yorum:

foondah dedi ki...

yaaa bu makyajsız fotoğraf olayı ne hin bişiymiş :PP napçaz şindik takke düştü kel göründü olcek ehehe nese artık fazla acuze olmayanlarımdan birini buluvereyim bari :PP sefkiler öpücükler mucuk mucuklar :)

Adsız dedi ki...

canım en sonunda koydurttun resmi bana.kabuğumdan çıktım hatrına:)
mimlendin :)

edi.ben dedi ki...

yuppii yai yee yupii yaii yooo :P
mucuk

edi.ben dedi ki...

foondahMMMMMM...
vefakar, cefakar, sefakar öörencim benimmm...
hocasının gülüüüü, marmaranın bülbülüüüü... mucuk mucuk (ay çok özledim seni ben fıstık ya...:s yaptıklarını yakiinen takip ediyorum veee imzalı kitabınızdan istirham ediyorum...)
hadi bakem görek o güzel gülüşünü... makyajlı makyajsız ne fark eder, gülüş senin güzel gülüşün, boyanın diil ki...

foondah dedi ki...

amanın içim sımsıcak oldu, ağzım kulaklarıma vardı ehehe ne zamandır giremiyordum ama hemmen şindik koyuyom mimli hallerimi :P ben de koccaman öpüyorum örtmenlerin tatlısı ballısı gaymaklısı :))