Pazartesi, Mart 31, 2008

hayaller, "hayal"ler!!!

her insan hayalleriyle büyür. kimi zaman hayalleri de onunla büyür. oysa benim hayallerim 14 yaşımdakilerle sabitlendi.
hiç hayal etmediklerim gerçek olurken hayallerim hep "hayal" kaldı.
para pul hayalim hiç olmadı. ya da beyaz gelinlikler içinde çok mutlu bir gelin olma hayalim...
14 yaşıma uygun hayallerdi onlar ve hala o kadar çocuksu o kadar içtenler.
ve hala "hayal"lerimler...
tek farkım; 14ümdeyken, "bir gün gerçekleşirler" ümidim vardı.
şimdi ise...

5 yorum:

zihni örer dedi ki...

...şimdi ise...

Yaşamı yönlendiren ilişkilerin yönünü belirleyen asıl unsur "monolog" değil, "diyalektik uyum"dan geçtiğini anladım.
Yani, daha az hayal kırıklığı, daha az tuzak, daha az terkedilmişlik, daha fazla yere tutunan ayaklarım.... MI?


Ayrıca, bu resim için, sözlüklerin en güzel bütün kelimelerinden koleksiyon yapılasa, yeterli izah edebilir mi? Bilemiyorum. Bence asla...
Abartıyorsam eğer, yuh olsun bana sevgili Edi.ben Kardeşim:))

zihni örer dedi ki...

Not:
bir önceki mesajıma şunu ekleyebiliriz:

Kim ise bu resimdeki güzel?

edi.ben dedi ki...

:) 25 yaşımın tüm enerjisi + hala gerçekleşebilecek hayallerimin olduğunun umuduyla ben deniz efendim :)

Adsız dedi ki...

ümidin var oldukça gerçekleşmeyi bekleyen daha milyonlarca hayalin var oldukça sende var olacaksın edi ....


bundan daha güzel bir yaşam sebebi minik delikanlı bir oğlun var ....

ikisi bir araya gelince ohooooo senin daha çookkk işin var edicim
kolları sıva hemen öyle hemen vazgeçmek yokkkkkk
hayal kurmaya peşlerinden koşturmaya ve teker teker de olsa yakalamaya devam ...

edi.ben dedi ki...

seni nasıl sevmiim ben Diagonal'im???
canımsın...