Perşembe, Mart 27, 2008

MİMlerimi döktüm yine, daha nice MİMlere...



Artemis'im beni yine yeni yeniden MİMleyekoymuş. Harf be harf MİMi gerçekleştirmek üzere oturdum ben de klavyenin başına. Hadi bakalım neler çıkacak bu alfabe'sel MİMimden? :P

A- Akgün Akova. herşeyine her sözüne aşığım. hatta kimi yazılarımdaki baş kahramanım.:)

B- Barış: hasretini çektiğim ve "olamamasına" anlam veremeyip, neden olmadığını çok iyi bildiğim anlamı derin sözcük

C- Coşku: bahar aylarında içimi dolduran his

Ç- Çehov: aşkım

D- DENİZ'im, canım oğluşum...

E- Edi.ben :P yani ben...

F- Felsefe: düşün oku yine düşün yine oku ve yine düşün yine ve yeniden

G- Güneş: hayatı "hayat" yapan...

Ğ- zaman zaman kendimi onunla aynı kefeye koyduğum harf

H- Huzur: hayattaki tek beklentim.

I- "Işık, biraz daha ışık" (Goethe'min ölürken söylediği ve benim en sevdiğim sözü)

İ- İlkbahar (yani :))

J- Jüpiter: tanrı anlamındaki değil bizzat gezegen Jüpiter... en büyük ve benim en çok araştırdığım-nedense :s- gezegen.

K- Kitaplarım... onları öyle çok seviyorum ki taşınmak için ayıklamam gerek biliyorum ama yapamıyorum :s

L- Leonardo Da Vinci: en hayran olduğum, herşeyine hayran olduğum yüce insan.

M- "Martı" Çehov'un en sevdiğim eseri... (Nina'da sanki beni yazmış)

N- Nepal: hayallerimin ülkesi

O- Ophelia... Ne güçlü ne güçsüz bir kadın. Aşık bir kadın (Hamlet)

Ö- Ölüm: hayatın diğer adı...

P- Patates kızartması: asla "doydum" diyemediğim besin maddesi :s

R- Robert :) ilk aşkım (7 yaşındaydım)

S- Stanislavski: e yani :)

Ş- Şamanizm: ne din ne felsefe... hem din hem felsefe...

T- TİYATRO'm... gülen ayvam, ağlayan narım... büyük aşkım...

U- "Uçurtmayı vurmasınlar" en sevdiğim türk filmi, hayır hayır en sevdiğim film...

Ü- Üsküdar... canım aşkım

V- Viyadük: ( türkiyeye ilk geldiğim yıllarda her okuduğumda ya da duyduğumda karnıma kramplar girecek kadar çok güldüğüm kelime) (ay hala gülüyorum :))

Y- Yıldıray Şahinler <3

Z- Zaman... zaten "var" olan ama insanoğlunun özellikle "var" olmasını sağladığı kavram... gereksiz bir "işaret parmağı" göstergesi ile "bak bu ZAMAN, akıyor, hadi!" ısrarına anlamlı bir "orta parmak" işareti ile karşı durduğum göreceli şey! Ne(y)? :P)

İşte geldim en zor bölüme... kimlere atsam bu MİMi de yapıştırsam üzerlerine?

benden önce davrananlar vardır elbet ama ısrarla; Diagonel, Ali, Zihni Örer, Zoitsa ve Gülfidan diyeceğim işte :o)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

MİM

edi.ben dedi ki...

:(