Perşembe, Mart 06, 2008

Moskova'ya çeyrek kala...

bu gidiş iyi geldi bana.
korkuyorum aslında hala... "özlemden" yalnızca.
Istanbul'u özlemekten...
ama öylesine kıpır kıpır ki içim...
yeni bir dünyada yeni bir hayata "merhaba" diyeceğim o günde aklım fikrim.
evimi seçtim, eşyalarımı bile. bunlar bile yetti aslında yeniden hayat bulmama. ve daha öyle çok şey var ki yapacağım ve yüreğim öyle aç ki "maskesiz" ne varsa kapmaya :)
çok mutluyum ve biliyorum daha da mutlu olacağım.
veee sevgili Zihni Örer'e sözüm olan pozu en yakın zamanda burada "var" yapacağım ;)

6 yorum:

zihni örer dedi ki...

..ve o teneke kutunun içine, geçmişteki üzüntülerinin nedenlerini de yükleyerek...

ve ayakkabının sivri ucundaki posta pulu damgasını yapıştırarak...

ve "gez-göz-arpacık" nışanıyla onu, bir çöp kutusuna postalayarak...

ve o anın tam bitiminde, "hissettiklerini" de buraya ekleyerek...

sevgiylekal

edi.ben dedi ki...

kesinlikleeee... SÖZZZZ!!!

Adsız dedi ki...

vakit geldimi yoksa edi?

edi.ben dedi ki...

şimdilik ara ara gidip gelcem bitanecik Deniz'imin okulu tatil olana kadar. 2 haftada bi 5-6 günlüğüne...
ancak 13 Haziran'da okullar tatil olunca, alıcam bebişimi de vınnn... 3+1 yıl Moskova'yı solumaya :)
kapım açık, ziyaret etmek isteyen tüm dostlarımaaa... :-*

Adsız dedi ki...

ohh ohhh ne güzel ne güzelll tertemiz kar beyazı bir sayfa

edi.ben dedi ki...

evvvvettttt... :)
yeniden solumaya başlar gibi, sıfırdan en başından :)