Perşembe, Ocak 21, 2010

istekte istek saklı... saklıda gizli saklı... :)

ne istedim biliyor musun?

işlerinin, tüm koşuşturmalarının arasından "pat" diye çıkayım bu yazımla karşına istedim.
seni özlediğim, seni istediğim kadar çok istedim bunu.

bana sokulmanı, dizime uzanıp; saçlarını, yüzünü okşamama izin vermeni istediğim kadar çok... Sonra eğilip alnına, ordan yanaklarına, çenene ve dudaklarına onlarca minik öpücük kondurmak istediğim kadar çok... Dudaklarında takılı kalıp aşk yolculuğumda, o minik öpücüklerin sürelerini her seferinde biraz daha, biraaaz daha... nefessiz kalıncaya kadar uzatmayı istemem kadar çok istedim.
Beni yumuşacık sevmeni istemem kadar çok...

Bu yazımı okumanı çok istedim...

okurken "hop" diye aklına düşmeyi, seni gülümsetebilmeyi, yorgunluklarını ruhundan atabilmeyi ve soluduğun her anında, ne kadar çok sevildiğini hissetmeni istediğim kadar çok istedim.

Bugün tüm güzel şiirler gibi, benim de tek sana ait olduğumu bilmeni çok istedim...

Hiç yorum yok: