Cuma, Şubat 12, 2010

sağım solum, içim dışım; sobe!

sana kızıyorum, içinde sen varsın.
özlüyorum seni, yine içinde sen.
yollara düşüyorum, yollardan geçiyorsun.
uykumdan geçiyorsun, uyurken...
ağlıyorum... sana.
gülsem, gülüşümde sen.
okuduklarımdan geçiyorsun,
yazdıklarımda sen.
elimi uzatıyorum birşeye, sen geçiyorsun o şeyden.
başımı çeviriyorum bir yöne, yine sen.
adımlarımda sen, gideceğim yere giderken.
hatta oturuşumdan geçiyorsun, dinlenirken.
sıkılsam, sıkıntımdasın.
coşsam, coşkumda.
okşasam bi' kediyi, parmaklarımdan geçiyorsun.
dokunduklarımda, hatta çöpe attıklarımda bile sen.
kavgalarımdan geçiyorsun,
sevişmelerimde sen.
şiirlerin arasında dolaşıyorsun,
küfürlerin ayıplarından geçiyorsun.
sarı-mavi günlerimi geçtim,
kapkaralarında dahi
bardaktan boşanırcasına yağıyorsun, stratüslerden.
güneşten geçiyorsun batarken.
yıldızlarla kayıyorsun gecelerimden.
gökyüzünü söylememe gerek yok zaten,
gökyüzüm başlı başına sen.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kadarmı...... olur insan

bu resimde muhteşem görünüyosun..:))B.....m