Çarşamba, Mayıs 26, 2010

parantezler yollayan dosta :)


sevdam olmak istiyorsun,
olma.
sen benim sevdadaşım kal.
çünkü beni "sen" bilirsin

aynı aşka vurgunuz seninle.
ve bu sevdada yer yok bilirsin sevdaya ait olmayanlara.
sen bilirsin nedir her harfimde saklı olan fikir.
sen bilirsin kelimelerimin aslı nedir.
parantez açsam ben de eğer, neler yazarım o paranteze bilirsin.
benim parantezlerim nerde saklı onu da tek sen bilirsin...
hiç bir veda veda değildir bizler için.
sözcüklerle veda etmeyiz biz bilirsin.
ve bilirsin neleredir, kimleredir o vedalar...
küçük değildir beynimizde ve kalbimizde yaşattıklarımız.
tükenmez yaşatma hırsımız.
umudumuz.
arzumuz.
isyanımız.
sen bilirsin!

2 yorum:

ERSİN dedi ki...

Yazılarını, özellikle masallarını çok severek okuyorum. Çok yalın, anlaşılabilir ifade edebiliyorsun duygularını. Kolay gibi gelse de göze, daha zor olanı bu aslında. Çoğu yazar, şair karmaşıklığı sever. Uçar gider sözcüklerin arasında. Okuyucuları okur, kendilerince anlarlar da bazen, ancak genelde onlar da kayboluverirler kelimelerin arasında. Hangilerini tutacaklarını bilemezler. Anlayabilmek için defalarca dönüp dönüp yeniden okurlar. Seninkileri de ben defalarca dönüp dönüp yeniden okuyorum. Ancak anlamak için değil, yeniden o güzel lezzetini tatmak için.
Açılış sayfam yaptım bloğunu. Umarım kızmazsın :)
Sevgilerimle
Ersin

edi.ben dedi ki...

Teşekkür ederim güzel sözleriniz için. :)

Kızmak mı... Böyle bir şeye kızılmaz ki, mutlu olunur :)
size de sevgiler...