Cumartesi, Ekim 14, 2006

miladım oldu bugün...

silbaştan başlıyorum bugün geleceğime. gördüm ki en acımasız varlıkmış gerçekten insanoğlu. sen ne yaparsan yap anlamak istediğini anlıyormuş meğer. benim gibi yani. ben de onlar gibiymişim meğer. anlamak istediğimi anlamışım demek ki hep. şimdi SENden af diliyorum, n'olur beni affet. artık sana inancım sonsuz. güvenim de. ve "evet" diyorum tüm kalbimden gelen sesle. "evet" yarınım seninle, dönüşüm ölümüm olsun... bu güne kadar söylediklerim, yaşadıklarım, yaşattıklarım için beni affet... körmüşüm demek. görememişim bendeki senin bu kadar yüce olduğunu. bilememişim en az benim kadar korktuğunu. sevginin büyüklüğünü anlamamışım. anladım sanmışım, işte dedim ya hiç anlamamışım. gösterdiğin sabır için, anlayışın için, beni çok sevdiğin için çok teşekkür ederim.
bugün benim miladım... bugün sıfırladım kalbimi. korkusuzlukla, güvenle, ümitle, sevgiyle... bundan sonra asla duymayacaksın benden sana layık olmayan sözler. huzurluyum çok. ilk defa da içimde, hayatımın en doğru kararını vermiş olmanın coşkusu var. ve eminim Denizle ve bize ait olacak olan diğer parçamız, parçalarımızla en mutlu hayatı biz paylaşacağız. biliyorum ki korkunç bir kabustan uyandığında yanında olacaksın sarılacaksın. gücünden ona da vereceksin. biliyorum ki sabaha karşı ateşi yükseldiğinde, bu sefer yalnız olmayacağım, onu kucağına alıp, sımsıkı saracak biri var artık. nefes nefese kalmaktan yorgun düşmüş tüm gücüyle onu taşımaya çalışan annesine destek olacak olan, ona örnek olacak olan biri var artık.
sana inanıyorum.
sonsuz güveniyorum.
ailen ailem... sevdiklerin sevdiklerim.
başın hep dik olacak benden yana. hep gururun olacağım, tıpkı gururum olacağın gibi.
sana en gerçeğinden, en geri dönülmezinden, en güçlüsünden "evet"
bugün benim miladım... bugün bizim miladımız. yarınım seninle. layıkız birbirimize. herşeyimizle...


Hiç yorum yok: