Pazartesi, Ekim 19, 2009

anlayana sivri sinek saz...

dünya dönmeye devam ediyor.
günler doğmaya...
yıldızlar azimle her gece yerlerini alıp ışıldıyorlar.
çiçekler açmaya, kuşlar ötmeye devam ediyor.
insanlar doğmaya devam ediyor.
insanlar ölmeye devam ediyor.
herşey hep aynı seyirde.
herkes kendi derdinde.
değişiyormuş gibi görünse de hiçbir şey değişmiyor.
hatta bendeki "sen" bile.
bendeki "sen" bile değişmiyor.
ama bendeki "ben" şimdi tanınmaz bir halde.
bambaşka bir yerde, bambaşka düzlemde.
bendeki "ben", bendeki "sen"e inat
her saniye değişiyor.
hiç durmadan
hiç yorulmadan
hiç bıkmadan
değişiyor...
değiştikçe değişiyor...
sözün özü şu ki,
Zühre'de Tahir aynı yerinde...
ama Zühre şimdi kimbilir nerede?

5 yorum:

semih ATAKAN dedi ki...

ben bu aşk hikayelerinde en çok ferhat ile şirini severim uğruna delinecek dağ çokta uğruna kazma sallanacak insan bulmak zor derim :)

edi.ben dedi ki...

e sanki kazmayı sallayacak insanı bulmak kolay da... :)

semih ATAKAN dedi ki...

:( walla ben bi kere denedim

edi.ben dedi ki...

:s bence pes etme... eminim buna değer birisi vardır.

semih ATAKAN dedi ki...

bunu biliyorum :) bu kadar ısrarım da bundandır :) özlemlerim özlemim oldu :)