Pazar, Kasım 22, 2009

bi' başarbilse-m-(k)

bu nasıl bi'şeydir böyle. neden tadına doyulmuyor ki güzelliklerin... neden tadına varılmıyor...
bitecek nasılsa... herşey...
gördüğün, bildiğin, söylediğin, işittiğin, dokunduğun, sevdiğin, sevmediğin herşey...
oysa daha burdayız. ve henüz burdayken yapmak gerek yapılması gerekenleri, söylenmesi gerekleri söylemeli.
sevmeli, sevdiğini söylemeli...
sevildiğini duymalı...
sarılmalı yok oluşlara inat.
sımsıkı... her bir hücre hissedilircesine sarılmalı...
öpüşmeli... dakikalarca. nefessiz kalırcasına.
sevişmeli... tenler karışırcasına... bütün olurcasına...
gülmeli durmamacasına... ağız dolusu gülmeli.
ağlamalı... silmeden yaşları... süzülüşlerini izlemeli yaşların, en güzel yüzlerden süzülüşlerini. tuzlu tuzlu öpmeli o yaşları... o gözleri öpmeli.
dokunmalı dokunulası herşeye.
sevmeli
sevdiğini söylemeli
sevildiğini duymalı
bilmeli...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

duygularını, düşüncelerini kelimelere çok güzel döküyorsun. keşke senin gibi olabilseydim.

edi.ben dedi ki...

bilmem, dökebiliyor muyum gerçekten... belki de sadece dökülebilenler dökülüyordur. Belki de asıl dökmek istediklerim boğazımda düğümlenip kalıyordur.

"adsız" olmak kötü bi'şey... ne çok "adsız" var. hatta "adlı" olup "adsız" olanlar bile. umarım kaybolmazsın aralarında... ya da belki de kaybolmak istediğin için "adsız"sın
her kimsen, hiç kimse(n)...

özözgür dedi ki...

sevmeli
sevdiğini söylemeli
sevildiğini duymalı
bilmeli...
söylenecek birşey kalmamış ki başka.

Adsız dedi ki...

selam güzel yürekli edi.ben,
uzun zaman oldu :) BANU ben belki hatırlarsın :) bir ara bloğunu kapatmıştın yazamadım; daha doğrusu yorum yapamadım yazılarına :)
tesadüf bugüne imiş tekrar ulaştım bloğuna
sevgiler
Banu..

Adsız dedi ki...

adsız olmak bazen olması gerekendir. kaybolup gitmek uğrunada olsa.şimdilik böyle

edi.ben dedi ki...

Banu
hoşgeldin.
şaşırdım yazdığını görünce.
ben unuttun bloğumun adresini sanmıştım.
Hayatından geçerken benimkine de uğramana sevindim.
sana da sevgiler