Salı, Kasım 03, 2009

çünkü; ALIS GRAVE NIL!!!

Uzaklar girse de araya, başka canlar, başka hayatlar girse de...
Dil susmak gözler kapanmak istese de.
Dudaklar kitlese de kendini gerçeklere,
kokular uçup anılar yok olmaya başlasa da...
"Sevgili" umursamadan, bu sözleri bir kenara atsa da.
Hatta belki, okuyup sana acısa da.
Hakkında kötü sözleri derleyip, içindeki of'lara vursa da...
Zaman, sözde, her derde ilaç olsa da...
Ne yüreğe ne ruha ne bu bendeki aşka söz geçiremiyorlar işte.
Soludukça bu nefes yerkürenin herhangi bir köşesinde;
bu kalp "sen" diye atacak, ömrü yettiğince.
Hayata veda ettiğim gün, veda edeceğim sana da...

5 yorum:

MAVİ GÜNEŞ dedi ki...

SEVGİLİ ye değil de SEVGİ ye tutkun OLMAK veya OLMAMAK
İşte bütün MESELE bu!

edi.ben dedi ki...

SEVGİliye tutkunluk içinde barındırdığı SEVGİden gelir. Ben sizinle aynı fikirde değilim Mavi Güneş. Bu bir "mesele" değil,kalp atışıdır. Bu "insan" olmaktır. Sevgili, sevilen herkestir, herşeydir. Kimine göre, evlat, kimine göre, dostları, kimine göre, minik bir muhabbet kuşu... kimine göreyse, hepsi.(bence :) )

Mavi Güneş dedi ki...

Canın epeyi sıkkın belli ki
Yoksa Sheakespeare göndermesinin farkına varmayacak birı değilsin
Sein oder Nichtsein! Burada mesele ile özdeş kılınan budurAyrı fikirde olduğumuzu sanmıyorum Sevgi nin kapsamı yüreği de aşar amenna :)

Adsız dedi ki...

Yıllar geçse de üstünden
Bu kalp seni unutur mu?
Kader gibi istemeden
Bu kalp seni unutur mu?
Bir hasretlik yüzün vardı
Içimde bir hüzün vardı.
Söyleyecek sözüm vardı.
Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?
Kalbim seni unutur mu?

Anlamı yok tüm sözlerin
Sensiz geçen gecelerin
Yaşanacak senelerin
Bu kalp seni unutur mu?
Bambaşka bir halin vardı
Fark etmeden beni sardı
Benliğimi benden aldı
Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?
Kalbim seni unutur mu?

Bana aşkı veren sendin
Sonra alıp giden sendin
Yollarımız ayrı derdin
Bu kalp seni unutur mu?
Oysa düşlerim başkaydı
Birden bire yarım kaldı
Yaşanacak çok şey vardı
Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?

Hergün akşam yastığımda
Üşüyorum yokluğunda
Yaşıyorum boşluğunda
Bu kalp seni unutur mu?
Bambaşka bir halin vardı
Fark etmeden beni sardı
Benliğimi benden aldı

Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?
Bu kalp seni unutur mu?

Fikret Kızılok

edi.ben dedi ki...

@ Mavi Güneş

yaptığınız göndermeyi anladığım için bu şekilde cevapladım yorumunuzu. ölüm ve hayat için yazılmış o güzel tiradda "mesele" kelimesi ile anlatılmak istenilenle benim burdaki "mesele"m karşılaştırılamazdır, benim için çünkü.
ben sizi anladım ama sanırım siz cevabımı anlamaışsınız.

@ Adsız

Fikret Kızılok'un pek çok şarkısını severim. Sözlerini ve melodilerindeki yumuşaklığı...
Size "inişlerim-çıkışlarım"ı da tavsiye ederim.
"bu kalp seni unutur mu" kadar anlamlı ve güzel...