Cuma, Ağustos 27, 2010

coştum yine dalgalanıyorum beeeğeeennn


Tengrim nihayet güzellikler çıkmaya başladı karşıma, nihayet hayallerim koşmaya başladı üzerime üzerime
oh be
nasıl yorulmuştum, pes etmek üzereydim hem de
herşey öyle üstüste gelmişti ki...
ve o
o geliverdi bir de tüm bunların yanında hayatıma... rüya mı değil mi bilemedim, kendi kendimi çimdikledim.
offffffffff ya
kalbim nasıl mutlu, göğsümün üstünden belli vuruşu.
yaşamanın tadını çıkaracağım ben de bundan böyle, nihayet...
ayyyyyyyyyyyy
çığlık atmam gerek...
neyse ben bi balkona çıkıp bağırayım, yoksa yüreğim çıkacak yerinden.
müsadenizle...

3 yorum:

metin dedi ki...

hep mutlu ol,yeni hayatında,yeni aşkınla,ben veremedim sana bu mutluluğu,veren karşısında saygıyla eğiliyorum,niyetim seni rencide etmek değildi asla,aşkımın çığlıklarıydı,sevgimin haykırışıydı o...! ama seni mutlu görmek te beni mutlu ediyor,edecekte hep...,ben hep senin bir adım arkanda olacağım,seni mutlu görmek için,ne güzel bak ben bittim,sen yeni başlıyorsun,hayat beni bir çırpıda bitirdi,sana gülen yüzünü gösterdi,çok mutluyum,sen mutlu olduğun sürece,hep mutlu ol,mutlu kal ki,bende bir nebze de olsa mutlu olayım.hayat sana ve oğluşuna hep gülen yüzünü gösteriir umarım...

zihni örer dedi ki...

bir ip ucu istiyoruz
iş mi,
eş mi,
aş mı?

edi.ben dedi ki...

@ Metin
beni gerçekte hiç dinlemedin. görmek istediklerini görüp, bilmek istediklerini bildin.

@Zihni Örer
:)
hepsi var diyebilirim