Perşembe, Ağustos 16, 2007

Goddess Artemis'ten ve onun gibi düşünenlerden, hissedenlerden 50milyon adet daha rica edeyim lütfennn!!!

Aslında hiç kaçırmam düşünmesini ve yazmasını bilenlenlerin yazılarını ancak atlamışım Artemis'in bu "gereksiz insan yığını"na yazdığı yazıyı...
ne güzel ki çevremde böyle insanlar var... ve ne güzel ki meydanı o "pisliklere" bırakmayacak kadar özgüvenimiz var...
sevgiler sana Artemis :) keşke sen'den daha çok olsa
http://goddess-artemis.blogspot.com/2007/08/o-kadar-iren-insanlarsnz-ki.html

4 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili arkadaşım, beni utandırıyorsun. Aslında 50 milyondan da fazlayız. Sadece ortaya çıkmaya çekiniyor insanlar, çeşitli nedenlerle, hepsi bu. Yoksa, merak etme, yalnız değiliz biz!

Sevgilerimle :o)

edi.ben dedi ki...

değiliz değil mi? değilizdir değil mi? ya değiliz değilsek? :s
artık güvenemiyorum ki insanıma :(
öptüm sıcacık ve colk culk :-*

Adsız dedi ki...

doğru söze ne denir +1000 0000


:D

edi.ben dedi ki...

:)