Pazartesi, Ağustos 06, 2007

oran-orantı


gördüklerim, görmediklerimin yarısından az,
göremedikleriminse üçte biri kadar.
bilmediklerim, bildiklerimi beşe katlar.
bilemediklerimi hiç sormayın bile.
duyduklarım, duymadıklarımın yanında devede kulak.
duyamadıklarım, duymadıklarımdan da az.
sevdiklerim... sevdiklerim?
öyle çoklardı ki...
sevmediklerim ve sevemediklerim görünmezlerdi bile sevdiklerimin yanında.
duymadıklarımı duyma oranım,
bilmediklerimi bilme oranım,
görmediklerimi görme oranım arttıkça,
sevdiklerim o kadar azaldı ki...
iyi ki göremediklerimi henüz göremeyip, duyamadıklarımı duyamıyorum.
ve iyi ki hala bilemediklerimi bildiklerimin arasına alamıyorum.
sevdiklerimin sayısını ancak bu şekilde koruyorum.
çünkü duydukça, bildikçe, gördükçe, "sevdiklerim" azalmakla kalmıyor bir de "keşke O'nları hiç sevmeseymişim" diyorum.
işte, canımı en çok da bu cümle acıtıyor.
bunu söylemek zoruda kalmayı hiç istemiyorum!!! :(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

KEDERLİ GÖRDÜM SENİ VE İNAN BU SANA HİÇ YAKIŞMAMIŞ ÇABUK ÇIKAR ŞU BEDENİNE 3/5 BEDEB BOL GELEN ŞEYİ....

edi.ben dedi ki...

peki madem öyle diyorsun denerim o zaman çıkarmayı :s