Cuma, Haziran 02, 2006

bilinmez ki

dogsam yeniden, herseye yeniden baslasam... yeniden buyusem, yeniden savassam. yine olumler olacak tabi, gidecek sevdiklerim. aglamalarim, isyanlarim olacak. ama eminim kahkahalarim da olmaz degil. istemediklerimi ayiklayacagim ama bu sefer hayatimdan. istediklerimse zor nefes alabilecekler sarilislarimdan. sahnelerde olup alkis duyacagim o zaman iste. bazen bi prenses bazen bi dilenci... ama ben olucam selamlarken seyircileri. ben olucam o hayatimda. kimseye gore degil BENe gore yasayacagim. sevecegim yine sevilesi seyleri. kipirdatacak icimi biliyorum yine ilkbaharin gelisi. asik olacak miyim desem? olurum eger sen de gelirsen. gelirsen benimle, dogarsan yeniden... sen sen olarak kalacaksin ben ben. herkesimiz ayni herkes olacak. tek farki hayatimizin "istemiyorum"lari istemeyecegiz. ne istedigimizi bilerek dogacagiz yani.
dogsak yeniden, herseye yeniden baslasak? baslanir mi hayata yeniden? herseyim ayni hersey, herkesim ayni herkes olarak. istemediklerim ayiklanmis, istediklerimle sarmasdolas. ve sen? yeniden BIZ olur musun o vakit? ....


Hiç yorum yok: