Pazar, Haziran 04, 2006

melekler erkek olur... hoscakal melegim!

ruyaymis meger, gercektir belki diye umid ettigim... guzel bir ruya uyandigim. sanki gercekmis gibi yasadigim. oyle farkliydi ki. hissettim sevildigimi, her hucremle sevmenin tadina vardim. tenini tattim sanki gercekten. dokundum, sardim. opuslerinin sicakligini dahi hissettim. hayal bile kurdum ruyamda. belkilerin hayalini. neden olmasinlari yasadim inanin. uyandigimda anladim olmadigini. uyandim. uyandirildim. kendim kendimi uyandirdim. "sacmalama" dedim bana. "uyan iste. kaptirdin kendini ruyaya. olur mu sence? olabilir mi? bambaska zamanlarin insanlarisiniz. ne sunabilirsin ki ona? almak acitmaz mi canini, gelecek hayallerini? kimbilir ne guzellerdir. tazecik hayaller. kendiyle ve sevdigiyle paylasilacak yepyeni bi dunya.ne oluyor sana? kimsin ki? hakkin yok buna. uyan hadi... cok uzadi bu ruya... uyan gor bak. hersey cok farkli. anlayacaksin demek istediklerimi, hak vereceksin bana. birak onu zorlama bu ruyanin bi parcasi olmaya. birak yasasin gerceklerini, gercek sevmeyi sevilmeyi bilsin. mecbur mu o da ruyada yasamaya? e hadi ama uyan. ac gozlerini. sen de bul kendi gerceklerini. en azindan ogrendin sevmeyi, ozlemeyi. hatta kiskanmayi bile. anlatirsin ilerde. birgun bir ruya gordum. bi melek vardi dersin ruyamda. usulcacik geldi girdi canima. soluttu bana dunyayi. anlatti aski dersin. hatta utanmadan soylemelisin, demelisin sevistim diye.birini arzulamak ne demek tattim diye. demelisin ki bilsinler sana yaklasmanin imkansizligini. desinler ki biliyor o aski, sevmeyi, arzuyu... kandiramasinlar seni ben askim iste diye. belki bir gun gercekte yani yaklasabilir biri sana ona yakin. melek olamaz tabi ama bi parcasini anlatabilir belki gercekle ruyanin farkinin. hadi kendim hadi. uyan artik. heh soyle. hosgeldin iste gercege..." kendim dedi kendim dinledi tum kelimeleri. melek dedi ruyamdaki aska. melek. bu kadar guzel seyi kim hissettirebilir ki melekten baska?
kim guldurebilir ki boyle beni? kim costurabilir ki icimi? nefes verebilir yeniden? gormemi saglar dunyada guzel seyler de oldugunu? kim? MELEK tabi. benim melegim. bebegim. sevdigim. ozlemim. yasagim. ayibim. gunahim. keskelerim. hayalim. imkansizim. arzum. benim melegim tabi. erkegim. sevenim. tekim. hepim. kiskandigim. vazgectigim vazgecilmezim.
bir ruyaydi. bitti. uyandim. istemedim ama kendim kendimi uyandirdi iste. uyanmasam ruyamda sIkisip kalacakti melegim. kurtardim onu esaretten. mecburiyetten. gerceklerine yolladim huzurla. biliyorum ki cok guzel gercekleri. mutluluk var sonsuzca. kurtardi kendini melegim. esir degil ruyama. hoscakal. hep hoskal. unutma e mi ruyamdin. cok sevildin. sevileceksin de hep icin. unutma e mi melegim. kalbim attigi surece her vurusundasin. elimi uzattim sana ruyamda tam tutacakken uyandirildim. elin bende kalmadi yani. ama benim ki hep sana uzatilmis kalacak. gul hep icin melegim. gul. sev. sevil. hayallerin gercek olsun melegim. en yukarda ol. ve icinde her an sevilmenin, ozlenmenin, istenmenin, dusunulmenin huzurunu duy. hoscakal melegim ben yillarimin yoluna sen yillarinin. hoscakal! hoskal!...


Hiç yorum yok: