Salı, Haziran 20, 2006

oylesine

oylesine yasamak istiyorum. sirf yasamak ve gulmek icin. atip herseyi kenara cosmak bagirmak gulmek... herkese selam vermek. herkese gulumsemek. ve ask.seni sevmenin tadini doyasiya cikarmak istiyorum. hic bitmesin sevgin bana. hic gitme emi? hep ol ask. seni yasamak ve solumak oyle guzel ki. korkmamak hicbir seyden yanindayken. unutmak dunyayi gozlerine bakarken. cok guzel. gitme e mi ask? gitsen de gitme e mi? nefessiz kalmak istemiyorum cunku. bencillik belki ama birak hayatimda bi kere bencil olayim. hani yazdim ya sana: bu aska dustum duseli varim dunyada, seni bildim bileli tenim sevdada
iyi ki dogdun iyi ki varsin askim
hayat sana hep guzellikler sunsun
bitanem bebegim sevdigim erkegim.
guzel gozlum, gulen gozlum yasaksin bana gunahsin belki
olmayanim olmali, sevmeyenim kallmalisin
ama ya ben? peki ya ben?
yalnizligi ve huznu sozluklerden bil,
biterse birgun buyuyup gidersen uzaklara
ben yine ayni deli, yuregi kuzguncukta
sen ise ayni yerde, vurusunda kalbimin
ve asksin, yine ilk ask
tek ask hep ask...

SENI "HEP" SEVİYORUM... GITME HIC ASK! GITME E MI???




Hiç yorum yok: