Salı, Haziran 27, 2006

esintiler...

bi adam...
evet. ayni dus...
her seferinde "o ben olsaydim" dedigim hikaye kadinlari... bi adam var duslerimde tam dokunacakken uyandirildigim... bi adam... benim mi asla bilemedigim... bi adam, dusunup dusumden ayri kaldigim.
bi adam, yanima koymayacaklari, beni koparip incitecekleri bi adam. oysa ben sevda turkuleri tutturuyorum, telli duvakli. nafile yaniyor elim dudagim. onu bana yar etmezler ki...yagmur, bulutu unutacak. dalinda cicegi kurutacak. ve yar benden utanacak. dusundum bunlari. dusundum dusumden ayri kaldim. dusunup dusumden ayri kaldim.
oysa, ne yapsan olmuyor gozum.
terk etmiyor bizi huzun. bir macera "yasamak" dedigin. kucuk zamanlar harmani, sevindigin uzuldugun. hatirlamaktan ibaret, hatiralar nihayet, tesellisi cok zor sozun...
kendini secemiyorsun. birakip kacamiyorsun. yazmadigin bi hikayede, uzun ya da kisa vadede az biraz kesfediyorsun. oteki olabilmeyi, yerine koyabilmeyi, geride durabilmeyi ögreniyorsun...
ne gemiler yaktim,ne gemiler yaktim... o kadar yandi ki canim sonunda karsidan baktim.
ne goreyim? kendime yildizlardan daha uzaktim. BU KIZI YENIDEN BUYUTMELIYIM. KOR ATESLERDE YURUTMELIYIM. DEGIRMENLERDE OGUTMELIYIM FARKINDAYIM. kazanmali kaybetmeliyim. ask ugruna harb'etmeliyim. BU KIZI YENIDEN BUYUTMELIYIM. FARKINDAYIM...
ask, boyle iste... sen bi adamsin duslerimde, tam uzanacakken uyandirildigim. ben yeniden buyumesi gereken bi kiz... dus yasadim bi'tane. duste yasadim bi sure. ama dusundugumde gercekleri, dusumden ayri kaldim ask. sevilmeye devam edeceksin, tek fark; artik gercek dunyada...

Hiç yorum yok: