Çarşamba, Haziran 21, 2006

yeter artik gel hadi...

gittin gideli cok sey degisti Ugur'um. ne asklar ne acilar ne mutluluklar yasandi. seni ilk gordugum gun minicik ayaklarinla sana kocaman bana iki adim olan koridorda yuruyup uyanmaya calisan gozlerini ovusturuyordun. son gordugumde... son gordugumde sImsiki sarilip beni kucaklayip havaya kaldiridiginda, kokunu cektim icime derin derin. sanki bi daha goremeyecegimi bilerek depoladim. yok artik gitti dedikleri gun inanmadim, inanamadim. yaz geldi sen gelmedin. anladim. anlatti yaz bana gidisini. yildiz oldu dediler Deniz'e. yildizlarin oldugunu ogrendigi gun bana sevincle kosarak dedi ki, "sevin bak Ugur dayi oldu yildiz oldu. yildizlar da oluyormus. yani o kocaman yildiz olecek ve ugur dayi geri gelecek. sevin" sevindi her goremediginde o kocaman yildizi, bulutlu havalarda.
yaz geldi o da anladi, yildiz ordaydi. orda duruyordu. bekliyoruz seni Ugur'um. bekliyoruz gelisini. o kisik sesli kahkahalarini. "ori"lerimizi yapacagimiz yeni gunleri. turkuz bizlerini. en buyuk besiktaslarini. bekliyoruz Ugi'm. yeter artik gel hadi. uzdugun yetmedi mi? tamam anladik "an'larin" kiymetini. bi anda yok olunabilir ogrendik. ogrettin tamam. salina salina yuru yine yollarda tum vurdumduymazliginla. yemekler iste annemden. babam yine meraklansin her gec gelislerinde. kizsin sana. aramadin haber vermedin diye. hadi kuzen gel iste. verin Onur'la yine elele kizdirin bizi. Umut'la kafakafaya vurusturun yine denizin altinda. yer birakma Onur'a koca sahilde yuzemesin seslensin "Ugur cekiiil ben yuzucem" lutfen gel. daha dugunude oynayacagim sozum var sana. hem gidisine cok kirginim. 24 cok erkendi zaten. gel bekle 70 ol 75 ol 80inine gel. sevdiysen oralari donersin yine o zaman ama simdi gel. ozledim seni. ozledik cok. ben konussam da resmin konusmuyor benimle. sigara icemiyoruz resminle karsilikli. hadi Ugi'm yetmedi mi? bak uc sene oldu. ayip ama. yazik bize. tamam bi gun ben gelicem yanina, biz gelicez biliyorum ama once sen. once sen gel. unutulmadigini gor. ne kadar sevildigini anla. ozlendigini hisset. gel sise sise cola icelim sabah kahvaltisinda. her oglen manti yiyelim. her gece bol acili kokorec... ve her sabah cekelim karnimizi icine yine ve diyelim "of ya gobek yaptik yine" don Ugi'm. bekletme bizi. hem sen sicagi seversin. bak sicacik yaz geldi. topragin alti soguktur oysa eger ordaysan hala. degilsen, daha uzaktaysan da eger gel yine de. hic degilse her gece ruyalarimiza gel. sarilip ozlem giderelim. konusalim hicbiseyden. koklasalim. dertleselim. bekliyorum. mutlaka. gel oldu mu kuzen? seni cok seviyorum... seni cok seviyoruz... gel...


Hiç yorum yok: