Çarşamba, Mart 14, 2007

ne umdum, ne buldum'culuğa son! :)


hiç bi'şey beklendiği gibi olmak zorunda değil.
belki tam tersi gerçekleşecek umulanların. ya da daha güzeli belki de.
alışmak lazım, öğrenmek lazım, "hayalkırıklığı" başlığını çıkartabilmek için yaşamımızdan.
eğitmek lazım, ruhumuzu ve zihnimizi.
hayallerimizi eğitmek lazım. vaadlerimizi... umutlarımızı... hedeflerimizi...
cesaretimizi, korkularımızı bile hatta... eğitmek lazım.
bilmeliler ki çıkılan yollarda varılmak istenenlere ulaşabilmek kadar, onlardan uzaklaşmak da mümkündür. bilmeliler ki başka'lıklar karşılayabilir yolun sonunda onları. bambaşka'lar belki de.
o yüzden eğitmek lazım...
...kendimizi.
"keşke"lerden sıyrılabilmek için. her ne kadar sonunda "iyi ki"siz kalmak da olsa, "iyi ki"sizlik, "keşke"lilikten çok daha iyidir bence.

2 yorum:

Nakhar dedi ki...

aman tanrım nasıl yazmışsın öyle okumakta güçlük çektim valla... iyi ki'sizlik keşke'sizlik ler filan bence de topunun köküne kibrit suyu bu kelimeler insanı ileriye götürmüyo hep geçmişini yanında köpek gibi dolaştırıyorsun.. ya da biz mi dolaşıyoruz geçmişin kıçında it gibi onu da tanrı ya bırakıyorum o bulsun :D biraz kaba anlattım ama niyse sen beni anlarsın :D arada böyle şeyler insanı deşarj ediyo :D

edi.ben dedi ki...

dooru walla ama sanırım ikinci şık :D ne hikmetse ööööle yapışıveriyoruz geçmişe. adı üstünde "geçmiş" ama "gitmiş" ya da "bitmiş" diil.