Perşembe, Haziran 21, 2007

dön dünya dön sen... dönmeye devam et...


"bir elinde cımbız, bir elinde ayna, umurunda mı dünya..."(O.V.K.)
umurumda
yalanlarla yanlışlarla dönse de inadına,
gözyaşlarını gülüşlere tercih etse de
akıllara sığmayacak şeylere, insanlık dışı katliamlara göz yumsa da
aç kalan çocuklara sırtını dönüp, zaten vıcık vıcık yağa bulanmış göbeklere hizmet etse de
hakimiyeti, kendini bi' ...ok sanan ...okların eline vermiş olsa da
benim umurumda bu dünya
o beni hiiiç umursamasa da...



6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

@ edi.ben:

Merhaba,

Yazınızı görünce, sözleri Mete Özgencil'e, müziği Anonim bir Arnavut Türküsü'ne ait Candan Erçetin şarkısını hatırlatmak istedim size:

"Dünya durma kan kusturma
Dünya durma can susturma

Dersin buysa aldım korkma
Derdin buysa eğlen vurma

Haydi dünya maşallah döndür başımı
Taze gelin gibisin unut yaşını

Az güldürmez çok güldürmez
Çok öldürmez çok güldürmez

Dünya durma
Dünya dur ya
İster dur istersen durma

Haydi dünya maşallah döndür başımı
Taze gelin gibisin unut yaşını

Dön dön durma dön dünya döndür başımı
Senin aklın karışmış topla başını"


Sevgiyle :o)

edi.ben dedi ki...

bu şarkıyı hiç duymamıştım. dinlemem gerek :)
aklı gerçekten çok karışmış, umarım toplar başını...
:-*

zihni örer dedi ki...

BANA DEĞMEYEN YILANI BEN yok etmeliyim. Sustukça BİR GÜN SIRA BANA DA GELECEKTİR çünkü.
BANA DEĞDİKTEN SONRA, ONU yok edecek FIRSATI KAÇIRMIŞ OLACAĞIM.

O yılan ki, bir elinde cımbbız, diğerinde ayna olanları seçecektir öncelikle;
umurunda olanları değil.
gözyaşlarını gülüşlere tercih etse de, yalanlarla yanlışlarla dönse de inadına,
"inadına aşk yaşanmalı, inadına devirmeli" kötülerin anıtlarını.

Mutlukalın.

edi.ben dedi ki...

inadına devirmeli kötülerin anıtlarını... ve inadına aşk yaşanmalı...
kesinlikle sevgili zihni örer kesinlikle... :)

Nakhar dedi ki...

sınavlar bitti... bizim evde sular ip gibi akıyordu.. bir iki gün okulun önündeki çeşmeden su alma gafletinde bulundum saatlerce bekleyerek... hergün yeditepenin önünden bindim otobüse ve hergün yeditepenin önünde indim... ama seni göremedim :)

ben gülümsediğin fotoğraftan mıdır nedir moralinin iyie düzeldiğini depresyon denen şeytanın bacağını kırdığını hissettim şeker...

o yastığı beğendim ya da yastık kılıfı mıdır bilmiyorum :) birkaç bilemedin 5 6 sene önce giydiğim çizgili pijamalarımı hatırlattı bana... :)

edi.ben dedi ki...

beni görmek demek, bizzat yüzümü görmek demek değildir... :P
yastıklarımı ben de çok seviyorum ama pijamanı hatırlattıysa sana daha bi derin anlamı var onların artık bende... :)
depresyona gelince... hafifledim ama kurtulamadım daha. başarcam ama... başarmam lazım :'(
öptüm seni muah colk dierekten...
:-* muah (colk)(şlopfsşş)