Salı, Haziran 05, 2007

hadi yine iyisiniz :P

e hadi size bi kıyak daha kızlarrr :P...
hani yazcağam da birşey yok ama... sırf istediniz diye. bir öncekinin aldığı reytingden yani :)
ama başlamışken bişeyler ekleyeyim bari. boşa gitmesin uğraşım di mi?
sadece şunu bilin yeter... aşklarıma doyuyorum... tadına varıyorum hepsinin. oğlum... tiyatrom... ve sevgilim... yani "yaşıyorum çok şükür"lerde değilim şu sıralar..."yaşam budur işte"lerdeyim.
darısı sizlere. en aşık olduklarınız her kimse, her neyse...
pek normal olmadığımdan mutlaka üzülüp, sıkılacak birşey bulurum, biliyorum... ama şu sıralar "hayat"ımı çok seviyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

tşk ederim fıstık. devamını bekleriz yane:P
hep mutlu ol sen, gözlerinin içi gülüyor, gözlerin parlıyor. ve sana çok yakışıyor.
mucuktum seni güzel surat. hoşçakal...
(of!çok hoş ya:))

www.selinskitchenstudio.com dedi ki...

gercekten bakıp da kapatmak gelmio insanın icinden :) nerdeee bolesi bi adam, nys artık beni daha da iileri bulur insallah diip cıkıorum sayfandan ;)

edi.ben dedi ki...

teşekkürler gülizciiimmm :)...

veee "amin" selinciiim ;)

Adsız dedi ki...

şaka değilse yorumlar,
yagınlaşırsa bu cesaret,
tekstil firmaları,
yalnızca kadınlara çalışmak
zorunda kalırlar.
erkek müşteriler,
guruplar halinde,
antibiyotik firmalarına
kayarlar.
bir de,
incir yapraklarına:))

edi.ben dedi ki...

umarım, zihni örer, umarım... :D