Perşembe, Haziran 21, 2007

yazdım yazdım yazayazdım da ne yazdım :s

(not: kullandığım fotonun yazıyla bi' alakası yok. o dostlarıma yine benden küçük bir hediye ;))
tatil oldu. ve ben her zamanki gibi tatil olunca, yapmak istediğim pek çok şeye zaman bulamaz oldum. sanırım insan çalışırken ya da günleri çok doluyken daha bir planlı programlı olup, her işini tamamlayabiliyor. :) ya da ben tembelim :D... hiç bi'şey yapasım yok... tüm gün başıboş ve vurdumduymaz olmak keyif veriyor. müzik, güneş, oğluş ve sevdiğim...
hiç birşey umurumda değil bu sıralar... sanki "tez" kendi kendini yazacak :s. yetiştirmek zorunda olduğum çevirim? kitabın daha yarısına bile gelemedim :s. mayhoş, mayışık ama nahoş değilim. enerjim var hem de "full şarj" :) ama ne hikmetse kullanmam gereken yerlere yönlendiremiyorum onu. alakasız yerlerde mutlu çünkü. sanki bir enerji kaynağı var içimde. nükleer mi, güneş kaynaklı mı bilemem ama ben coştukça azalacağına daha da birikiyor, doluyor. ve tezim bi' yerde, çevirim bi' yerde, öööyle garip garip bana bakıyorlar.
aklım yine aynı yerde çünkü. aynı sevdada. aynı aşkta. şu an hissettiğim ve yaşadığım herşeyin nedeni o. özlemim... karasevdam. geç kavuştuğum ama ölene dek bırakmayacağım göznurum...
aklım fikrim onda. ne tez, ne çeviri... her hayalim onunla...
bunca sene ayrı kaldım ondan... şimdi düşünüyorum da, on iki sene nasıl yaşayabilmişim ben solumadan? nasıl kalabilmişim onsuz? nasıl dayanabilmişim TİYATROMSUZ?
of ya bu nasıl bir aşk böyle... anlayan varsa beri gelsin bi' hele... koysun elini sol göğsümün üstüne ve dinlesin, hissetsin nasıl çarptığını kalbimin her "tiyatro" dediğimde...
of ya... SENİ ÇOK SEVİYORUMMM!!! çokkkkkkkkkkkkkkk.....

2 yorum:

betus dedi ki...

ben bu arkadaşın kendisini talep ediyorum.Resmi kesmez.Caiz midir hocam?

edi.ben dedi ki...

caizdir betüşüm caizdir... feda olsun sana :)
sar sarmala...
muah!!! :-*