Salı, Haziran 16, 2009

hadi bakalım, sil baştan... sen yine bildiğini okumaya devam et, eyyy yüce "bilge"(!) insan :(

alın size "Edibe Hoca"...
çok bilmişin önde gideni.
çok bildiğinden herşeyi,
hala aynı tas, aynı hamam.
ve hala ama azimle halaaa
"kendim hallederim" diye diye sürünmekte...


dedim ki, böyle bir bölümü kazandınız, yetmez size gerçek hayatta. kendinize ne kadar çok artı eklerseniz fayda.
dedim ki, kendi dilimizle önce, önce Türkçe...
yabancı dil de öğrenin tabi, mutlaka, gerekli...
ama kendi dilimizi çözelim önce, onunla eğitelim zihnimizi.
dedim ki, tüm kapılar açılmayacak size yarın, siz itmek zorunda kalacaksınız, o nedenle güçlü olun, omuzlarınızı sağlam tutun.

dediler ki, git konuş.
bak madem akrabanız, yapar sana bi' "kıyak" oooh gel keyfim gel sonrası.
dediler ki, "a be salak, gittin de ne diye konuşmadın sanki.
hal hatır sordun yalnızca.
yazıklar olsun sana"

çok biliyorum ya ben,
kendi tırnaklarımla kazıyorum ya,
kendimce doğruları söylüyorum ya...
alın size sonucu işte...
kadro gitmiş yine bölüm başkanının yeğenine...
:(

Hiç yorum yok: