Perşembe, Haziran 11, 2009

"I twist you in my underwear" :)))))

minik aşkım, süt kuzum...
alıştım seni sahnelerde görmeye :) genetik bir durum bu durum sanırım :)
ancak bugün ayrı bir heyecan var içimde.
ilk resitalin... karşımda ve bir çok insanın karşısında eline gitarını alıp, oturacaksın sahnedeki sandalyeye. o minicik parmaklarınla tellere dokundukça sen, yüreğimin tellerini de titreştiriyor olacaksın fındık farem.

küçücük kalbine sığdırdığın kocaman kocaman sevgiler, koskocaman aşk (ki fotoğrafta bile gözün aşkında :) ) mis kokan hayat, sana hep en güzelini sunsun, sunulmaya değer ne varsa yaşamda.


o, bana kahkahalar attırdığın espirilerin gibi cıvıl cıvıl, neşe dolu, hayal yüklü, "sen" gibi yaşa dünya üzerinde, var olduğunca.
ve uzuuun uzuuun yıllar var ol bi'tanem.
seni, içimde atan kalbini ilk hissettiğim andan beri "en çok" seviyorum ışık gözlüm, börtü böcüğüm.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Anasının oğlu
Allaha emanet olun ikinizde

edi.ben dedi ki...

teşekkür ederim :)

aysema dedi ki...

Yaşamak onlarla ne kadar güzel, ne kadar anlamlı. İyi ki varlar. Hep var olsunlar, HEP GÜLSÜNLER...

edi.ben dedi ki...

kesinlikle sevgili Aysema... kesinlikle...
sevgiler!!!

edi.ben dedi ki...

Affet canım benim yorumunu sildim. Ancak biliyorsun nedenini. O üzüldükçe ben 10 kat üzülüyorum. Bence daha fazla üzme O'nu. Lütfen...
He bi de hayırlı olsun bidenem yrd doç.luğun. darısı başıma :)
sen benim candostumsun biliyorsun. O da benim buz gibi şehirdeki sıcacık dostum.
aranızda geçenler bunu asla değiştirmez. ancak bilmeni isterim ki kendimi suçluyorum bu yüzden.
Ben olmasam tanımazdınız birbirinizi belki. Hiç bişeyi değiştirememek çok acı :(
yalnız bişey söyleyeceğim Congi'm, anladım ki o daha cesur ve daha çok sahip çıkıyor ...'a.
öptüm seni.
4 Temmuzdan sonra görüşmek üzere. Rana Teyze'yi de öp benim için.