Perşembe, Ocak 17, 2008

biliyorum


Nilüfer'den dinledim bunu ve aklıma "sen" geldin...


Biliyorum bu gece beni düşüneceksin
Hatıralar bırakmaz sevdaların peşini
Dudaklarında bir an beni hissedeceksin
Yüreğin tutuşacak ince bir alev gibi

Belki bir yağmur yağar
Belki bir şarkı geçer
Biri ismini söyler
Birden sessizlik olur
Bir dost merak eder de ulu orta sorar ya
Birden irkileceksin
Biliyorum bu gece beni düşüneceksin
Yanında benden yakın başka biri de olsa
Herşeyi inkar etmiş inandırmış olsan da
Ve ona duygulanmış sevdalanmış olsan da
Biliyorum bu gece beni düşüneceksin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen benim sarhoşluğumsun
ne ayıldım
ne ayılabilirim
ne ayılmak isterim
başım ağır
dizlerim parçalanmış
üstüm başım çamur içinde
yanıp sönen ışığına düşe kalka giderim.
(sürçü lisan ettiysem afvola)

Adsız dedi ki...

Kalbim yine üzgün seni andım da derinden;
Geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden!
Üzgün ve kırılmış gibi en ince yerinden,
Geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden!

Senden boşalan bağrıma göz yaşları dolmuş!
Gördüm ki yazın bastığımız otlar solmuş.
Son demde bu mevsim gibi benzimde kül olmuş.
Geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden!