Salı, Ocak 15, 2008

diyebilmek,

birkaç zamandır kapattım kendimi herkese. telefonum hep kapalı, -yenilemiş olsam bile-. ne yazışıyor ne konuşuyorum kimseyle.
tiyatroma gidip geliyorum ve sahnenin dışında da "mutluluk" rolü yapıyorum.
yine gülümsüyorum. hep gülümsüyorum.
ve yine kabuğuma çekiliyorum.
yalnız kalmayı hiç istemezdim ben. sevmezdim yalnızlığı. şimdilerde tercihim hep "yalnızlığımdan" yana.
düşünüyorum.
kendimle konuşuyorum.
gitmeden buralardan, yüzleşmek, hesaplaşmak istiyorum.
gitmeden buralardan "nokta"larımı koymak istiyorum.
kalbimi yırtan bu acıdan kurtulmak istiyorum.
belki bağırıp çağırmak
belki sadece sarılmak
belki omzunda ağlamak
belki de hiçbiri
sadece o tepeye gidip, köprünün yanındaki, mezarlığın karşısındaki o tepeye gidip, avaz avaz haykırmak...
"mutsuzum" demek... "en mutlu, mutsuzum" demek...
"bir yanım eksik" demek...
"sebebi SENsin" demek
ve nefesimin, sesimin yettiğince
her yeri inletircesine
seslenmek istiyorum
"seni çok seviyorum"

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne yazsam bilmiyorum. Bir kadın tarafından bu kadar sevilmek. hayalimden bile geçmiyor. Ve o çokkkkkkkk sevilen erkek niçin bu sevilmeyi karşılıksız bırakır? ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL. Bu kadar seven sonunda o sevgiye en layık olanı bulur inancındayım. Bu kadar olmasa da bir zaman ben de sevmiştim birini. Bana ne kadar sevgi doluun demişti. Ve bu çok sevgim yüzünden ben zarar görmeyeyim diye beni terk etti. Sana büyük sabır ve mutluluk diliyorum. Sürçü lisan ettimse afvola.

edi.ben dedi ki...

karşılıksız bırakmak??? belki de o karşılıksız bırakmıyor... sevgimin karşılığı "yok" belki de...
hatta fazla bile o "belki" sözcükleri.
bazen sevmemesi gerekeni sever insan. ve sevilmek için değildir sevgisi... sadece sever...
hep sever.
sever!!!

Adsız dedi ki...

Çok doğru evet sevilmek için değildir sevgi. Adeta bana hem ders verdin hem de beni anlattın kısmen. Hamurumuz sevgi ile yoğrulmuş. Sevgisiz yaşayamıyoruz. Sevmek insanı mutlu ediyor. Karşılık almak belki de o sevginin rüşveti. Karşılıksız sevmek muhakkak çok asil bir duygu. Sevgi insanı yaşatıyor. Karşılıksız da olsa. Tıpkı bir insana yardım ederek onun mutlu olmasının bize yansıyarak bizi mutlu etmesi gibi. Sevmek hep sevmek çok güzel.