Cumartesi, Ocak 05, 2008

ve yine Sezen'imden...


Yürüyorum düş bahçelerinde
Gördüm düşümden büyük bahçe yok
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok
A benim dilsiz dillerim
A benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Çevir yüzüne öp öp
Duruyorum vaktin seherinde
Değiştirdim takvimleri gece yok
Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok
A benim dilsiz dillerim
A benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Çevir yüzüne öp öp

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nereye ne için gittiğin den çok oraya önce kendin için gidiyor olman önemli benim için edi eğer mutluysan bizde mutlu olucaz emin ol.... yeni başlangıçlar ilk zamanlar biraz tedirgin etsede alıştıkça sevmeye sevdikçe sahip çıkmaya sahiplendikçede korumaya başlarsın bunu biliyorum .... dilerim herşey gönlünce olur....