Cuma, Ocak 18, 2008

Zerrin Özer'den dinledim şimdi :) çok güzel...

Ne yükseklerde gözüm var
Ne para pulda
Bir tek sen mühimsin aşk sen hayatımda
Tahammülüm yok gözlerinde
Bir damla yaşa...
Kıyamam
Ne hasret biter bu yolda ne sevdam sana
Bir tek sen emirsin aşk emir hayatımda
İtirazım yok ateş bu değmesin sana
Kıyamam
Sen başıma gelen en az en çok hatalarım
Ah sen
Herşeye rağmen bana sevap günahlarım
Sen geceler boyu buram buram yandığım
Ah sennn
Kokuna hasret uykularla dalaştığım
("esmer hüznün"den olsun)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kadar büyük bir aşkın sahibi ile tanıştığım için gerçekten sevinçliyim. Asrın gerçek Züleyhasının bu aşkı bir roman olmalı.

Adsız dedi ki...

bende
(EB)

Adsız dedi ki...

Evet aşk romanı ama ne nokta ne vürgül var. hatta bağlaç bile kullanmıyoruz. sesli harflerden koruyup sıcaklığıyla besliyoruz her kelamını bu sevdanını. Benim için aşk bana geliyor. Sana yolluyorum çiçekleri aşk sağ salim gel sağ salim kal benimle.

edi.ben dedi ki...

sendeyim zaten dilediğince :)
senin için geliyorum ama en çok kendim için de :)
seni seviyorummmmm