Çarşamba, Ocak 02, 2008

gitmeyi istiyorum istiyorum istiyorum :(((((


bırakıp gitmek...
sevdiğin onca şeyi... sevdiğini... tiyatronu...
bırakıp gitmek!
en mutlu anlarını yaratan herşeyi...
seni "sen" yapanlarını bırakıp gitmek...
uzağa, çok uzağa gitmek...
bambaşka bir dilde söylenecek şarkılarla yaşayacağın bir yere...
hep gitmek istemiştim.
yeniden başlamak hayatıma...
şimdi gidiyorum.
korkuyorum.
deli gibi korkuyorum.
özlemden...
tahammül edemeyeceğim kadar çok özlemekten korkuyorum.
ama gidiyorum.
hem istiyorum
hem... bilmiyorum :(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir dileğin gerçekleştiğini görmek..bence korkuya yer yok artık..

Adsız dedi ki...

özlemekten korkmayı ancak kocaman kalbe sahip güzel insanlar yaşar
kalbinin güzelliği o kocaman güzel gözlerinden belli
güle güle git
özlemlerde korkularda insanları insan yapan ve yaşanması gereken duygular
özlem sevgi ve mutluluk hayatından eksik olmasın