Pazar, Ocak 20, 2008

bir soru sormuştum... bilinmeyene dair...

doğsam yeniden, herşeye yeniden başlasam...
yeniden büyüsem, yeniden savaşsam.
yine ölümler olacak tabi, gidecek sevdiklerim. ağlamalarım, isyanlarım olacak. ama eminim kahkahalarım da olmaz değil.
istemediklerimi ayıklayacağım ama bu sefer hayatımdan. istediklerimse zor nefes alabilecekler sarılışlarımdan.
sahnelerde olup alkış duyacağım o zaman işte. bazen bi prenses bazen bi dilenci... ama ben olacağım selamlarken seyircileri.
ben olacağım o hayatımda. kimseye göre değil BENe göre yaşayacağım.
seveceğim yine sevilesi şeyleri.
kıpırdatacak içimi biliyorum yine ilkbaharın gelişi.
aşık olacak mıyım dersem? olurum eğer "sen" de gelirsen...
gelirsen benimle, doğarsan yeniden...
sen sen olarak kalacaksın ben ben.
herkesimiz aynı herkes olacak. tek farkı hayatımızın "istemiyorum"ları istemeyecegiz. ne istediğimizi bilerek doğacağız yani.
yeniden, herşeye yeniden başlasak?
başlanılırr mı hayata yeniden?
herşeyim aynı herşey, herkesim aynı herkes olarak. istemediklerim ayıklanmış, istediklerimle sarmaşdolaş.
ve sen?
yeniden BIZ olur musun o vakit? ....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayata yeniden hem de istediğimiz gibi başlansa bile her güzel şey gibi O yeni hayat da bitecek. İnsan ebediyet istiyor.

edi.ben dedi ki...

hayır... ben "ebediyet" istemiyorum. sadece bir kere daha doğabilme şansı ve o hayatımda istediğim gibi, "ben" gibi yaşayabilme özgürlüğü... sevdiğimle olabilme mutluluğu...
tek bir hayat... tek bir ömür... ama benim olan. tamamen bana ait...