Cuma, Mayıs 01, 2009

+27 C


hiç olmayacak sanmıştım bir ara.
16 Nisan'da Dalyan'da denize girip kolsuz dolaşırken güneşin sıcaklığının tenime değdiği her noktamdan enerji ve huzur yayılmıştı bedenime.
17 Nisan'da Moskova beni yine karla karşılamıştı. Karanlık... Soğuk...
29 Nisan günü bana sürpriz yaptı işte :) 27 derece...
ve ben Moskova'da T-shirtümle dolaştım. tamam 30unda yine 12 dereceydi hava ama 12 de soğuk değil ki...
yani kısacası, bugünleri de gördüm ya...
güneş
sıcaklık
kuş sesleri
bahar
ve Moskova
e gel de şimdi AŞIK olma ;)

2 yorum:

zihni örer dedi ki...

atın ölümü arpadan,
güzelin ölümü aşktan olsun.
"güzelin ölümü" dediysem
sakın korkma
aşk ve ölüm
yalnızca bir cümlede
yan yana durabilir.
gerçekte asla:)

sevgiler efendim

edi.ben dedi ki...

evvvvvvveeeetttt sevgili Zihni Örer.
Aşkla döner bu dünya.
AŞKa aşığım kısaca.
benden de size sevgilerrrrr...