Cumartesi, Mayıs 23, 2009

tik tak kelepçeleri...



tüm an'larımı biriktirip zaman dilimlerimde,
hepsini yanında tüketmek isterdim.
hiç gitmelerim olmazdı o zaman,
kalışlarımın keyfiyle öperdim uzun uzun dudaklarından.
güneşin batışını umursamazdı gözlerim,
takılmazdı saatlerimin yelkovanları mecburiyetlerime,
ve kalbimi sıkıştırmazdı göğüskafesim o zaman böyle.
uçurtmalarına tutunup yüreğim, yükselirdi onlarla,
gitmelerim ezemezdi kalmalarımı tüm ağırlıklarıyla.
o zaman korkmazdı ruhum kırılıp, küsmenden bana.
biriktirebilseydim eğer meleğim,
tüm an'larımı bir yerde,
sen yokken nefes bile almazdım inan,
tükenmesinler diye.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kaleminle duygularını kelimelere güzel dökmüşsün ,başka yorum yapılamaz zaten..

:) Dediğin gibi YAZMASI SENDEN ise okumasıda bizlere kalsın..

Banu..

edi.ben dedi ki...

:) teşekkür ederimmm :)
buyrun dilediğiniz gibi okuyun :)
sevgiler Banu...

Adsız dedi ki...

tüm an'larımı biriktirip zaman dilimlerimde hepsini yanında tüketmek isterdim. hiç gitmelerim olmazdı o zaman, kalışlarımın keyfiyle öperdim uzun uzun dudaklarından...
yada tam tersi olur kendi kendime yaşarım hayalinle her zaman olduğu gibi. beklerim yanında tüketebileceğim anların gelişini ve yine her zaman olduğu gibi...

edi.ben dedi ki...

:) sokaklarıma selamlar