Çarşamba, Mayıs 13, 2009

Meleğime... 2

biliyorum artık
hatta eminim bile.
ben uyurken bir gün
kalbime girdin gizlice.
gömdün kendini toprağına kalbimin.
filizlendin orda özgürce.
zaman geçtikçe yeşerdin
çiçek verdin.
önce ruhuma dolandın
sonra
taşıp kalbimden dışarı
bedenimi sarıverdin.
her yerimi kendinle kapladın,
tutsağın oldum, kıpırdayamadım.
dallarınla, yapraklarınla örülmüşken ben
en güzel, en özgür zamanlarımı sundun sen.
herşeyim sana tutsakken
aşkın tamamen özgür olup havalanıverdi içimden.
kanatlandım uçuyorum göklere,
çiçeklerinin beni her öptüğünde.
hep bildiğim şeyler vardı benim,
onları öğrendim sayende.
öyle bütünleştim ki seninle,
bir baktım sen olmuşum bile.
şimdi sen bensin
ben ise sen.
belki çiçek açmayı da öğrenebilirim sevişlerinden.
sonra sararım seni
beni sardığın gibi belki.
bir bakarsın sen de bensin
ben hala sen.
benden öncem sen
senden öncem sen
ben hep sen
iyi ki geldin meleğim
her nereden geldiysen...

Hiç yorum yok: