Perşembe, Eylül 07, 2006

bil bakalım sen kimsin?

bu yazım sana. evet sana. madem ki ilk baktıgın seyler icinde benim sayfam en üstte. o zaman oku bakalım sana neler varmıs bu sayfada.
upuzun yıllar önce tanıştık seninle. hep kıpır kıpır neşe doluydun ve hala da öyle. her anlattıgına gülerdim hatırlar mısın? hatta bazen kızardın bu gülüslerime. ama oyle neseli oyle guzel anlatırdın ki en korkunc olayları bile. yıllar gecti hep oldun bi sekilde bende. sen kendini ben kendimi yasadik bi süre. simdi yıllar sonra yenilendik farkında mısın? belki bilmiyorsun belki degil eminim bilmiyorsun ama benim tek dinleyenim tek anlayanımsın. hala güldürüyor beni sözcüklerin. aglarken bile yetiyor bir kelimen gülümsememe. hep olumlu bakıyorsun hayata ne güzel. bi gün ögrenmeliyim senden bu isin sırrını. dilerim hersey istedigin gibi, hayal ettigin gibi, hatta hayal dahi edemedigin kadar güzel olur hayatında. ve beni düsündügün icin, hep yanımda oldugun icin, en güvenebileceklerimden en yakınlarımdan bile daha cok BENli oldugun icin cok tesekkur ederim. cok...
ne zaman beraber yaptıgımız beraber paylastıgımız bişeyi dusunsem ta o gunlere gidiyorum sanki. hatırlar mısın bir gün cok ciddi ders calısıyoruz. ve benim karnım sürekli gurulduyor. biraz utanıyorum aslında o an ama elimden de bir şey gelmiyor. tamamen koptum dersten aklım karnımda. engel olamıyorum bir türlü gurultusuna. anlatırken konuyu sen birden döndün bana:" içten içe çöküyorsun sen yahu" dedin ve yine ders notlarına döndün hemen ardından sözcüklerinin. bittim. gülemedim cünkü cok ciddiydin ama icimden öyle kahkahalar atmiştim ki, hala her karnım guruldadıgında gelir kelimelerin aklıma, gülümserim. dedim ya hep gülümsettin beni bugune kadar. her ne olduysa basardin bunu. simdi bende oyle bir yerdesin ki... biliyorum kimseler olmasa da etrafımda, kalmasa bir kişi beni dinleyen SEN varsın hep. biliyorum. ve bunu bilmek de beni yine gülümsetiyor. ve her bir gülümsememin tek tek tesekkurleri birikiyor... analdın di mi kendini? kimsin anladın di mi? "ja, du... du bist es... nur du... danke, dass du immer da bist Aziz... Danke fur alles..."


Hiç yorum yok: