Çarşamba, Eylül 27, 2006

bu...

gel, al beni... al uçur götür diledigin yere.
gel gitmemek üzere gel
hep olmak üzere gel...
sev, sev beni... hiç sevilmedigim gibi sev.
sev herşeyinle sev
sev herşeyimi sev.
gel sev...
bütün ol benimle.
dinle içimi, duy.
sar sımsıkı koru, "korkma" de
"korkma ben varım hep" de.
demekle kalma hep ol...
hep ol benimle
hep ol bende
başka bir aşka aşık oldugunda
fısılda kulagıma
AŞKı en iyi anlayana.
"hep sendeyim" de
"başkasıyla olsam da"
"sendeyim"
"sen aşkı bende tanıdın"
"ve o yüzden hep sendeyim" de
gel
sev
benim ol
gitsen de bende ol
ve ben....
sende olayım
gitsem de
gitmem gerekse de
sende kalayım hep
hatırla düşün
"vardı" de "cok sevmiştim"
"o da çok sevmişti"
"zaman ne kadar hızlı geçiyor, acaba şimdi nerde, kiminle, ne yapıyor, nasıl" de


6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
edi.ben dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.